Spørgsmål ang. hø
Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 17-03-04 21:29

Hej gruppe

Efter at ha' haft problemer det meste af vinteren med at skaffe ordentlig
hø, der er til at betale, har jeg fundet ud af at jeg må forberede mig lidt
bedre til næste vinter.......

Jeg er så ved at kigge på hvem der har hø i små baller og god kvalitet her i
mit nabolag, men nu er jeg rendt ind i et spørgsmål:

Hvad er forskellen på agerhø og enghø?

VH Pernille

Fra : Pia J

Dato : 17-03-04 21:50

> Hvad er forskellen på agerhø og enghø?

Det har jeg lige se besvaret et andet sted. Agerhø kommer fra (sprøjtede)
marker med relativt få græssorter som omlægges ca. hvert 3. år, enghø er fra
varig græsblanding og derfor blandet op med lidt af hvert og mere alsidigt
hvad vitaminindhold angår. (til gengæld kan man ikke se om der også er
giftige planter som padderokke i)

:Pia

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 17-03-04 21:57

> Det har jeg lige se besvaret et andet sted.

Ups *Rødmer* Ikke alt jeg får læst herinde.....

Tak for det hurtige svar..........

VH Pernille