LOL, se her sankt bernhardsejere
Fra : Carina

Dato : 17-03-04 20:38

Man kan nu købe de øltønder til SB hunden
http://www.sitstay.com/store/equip/oakkeg.shtml
/Carina

Fra : dpl

Dato : 18-03-04 18:41

Ja, der findes en del amerikanske forhandlere af disse tønder, men vist
ingen europæiske? Jeg har længe gerne villet have en til vores skt. b.,
men da han måske højst skal have den på to gange om året, er de nu
alligevel lidt for dyre *smil*.

Men ville han ikke være pæn med sådan en? :
http://www.kishka.dk/dorthes/foto/nansen5.jpg

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Søren LH

Dato : 21-03-04 14:23

Carina wrote:
> Man kan nu købe de øltønder til SB hunden
> http://www.sitstay.com/store/equip/oakkeg.shtml
> /Carina

Det er faktisk til cognac

Men jeg synes de burde fortælle hvor meget sådan en tønde rent faktisk
kan indeholde....

Mvh
Søren

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-03-04 03:07

"Søren LH" <slhDELETE@city.dk> skrev i en meddelelse

> Det er faktisk til cognac
>
> Men jeg synes de burde fortælle hvor meget sådan en tønde rent faktisk
> kan indeholde....
>
> Mvh
> Søren

Hej Søren

Nok til at du vil være lettere selskabeligt overrislet, hvis du drikker det
hele ... Hvis jeg ikke husker helt galt, ca 1,2 L.

M.V.H.....Benny..