Angiv Begrænsningskode ??????
Fra : Thomas

Dato : 17-03-04 16:12

hejsa NG

har lige fået min Nokia 3510I fra Telia idag
med kort og det hele
og så ville jeg sætte mit tellmore kort over i og så skrive den Angiv
Begrænsingskode

hvad er det for en kode

er det en oprøter kode eller hvad
har ikke lige hørt om sådan en kode før

håber at i kan hjælpe mig

Thomas

Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 17-03-04 16:16

Hej Thomes

Det er fordi den er sim-låst, så den kun fungere med Telia...

Skriv dit imei-nummer, så kan jeg give din en unlock-kode
(begrændsningskode)

Find dit imei på kassen, eller ved at trykke *#06#

Mvh Esben