Software til at unlocke en gammel Ericsson~
Fra : WR

Dato : 17-03-04 13:28

Er der nogen der kan hjælpe med at finde nuget software der kan unlocke en
gammel Ericsson A1018s..

Jeg har data kablet..

Men al den software jeg kan finde virker enten ikke ellers har det kun
mulighed for at uploade/Downloade eeprom...

Hilsen Jan

Fra : helloo.dk

Dato : 17-03-04 21:01

"WR" <wr.SLET@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Er der nogen der kan hjælpe med at finde nuget software der kan unlocke en
> gammel Ericsson A1018s..

Se her
http://www.mobile.box.sk/manufacturer.php3?newsprj=ericsson

--
Gratis unlock af Nokia telefoner
Se mere info på www.helloo.dk
Vi er med på de nyeste modeller

Fra : WR

Dato : 18-03-04 10:48

Du er en Gud.....

Du skulle vil ikke have kenskab til et der virker??
Mere så jeg ikke skal prøve dem alle...

Hiilsen Jan

Fra : helloo.dk

Dato : 18-03-04 10:57

"WR" <wr.SLET@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Du er en Gud.....
>
> Du skulle vil ikke have kenskab til et der virker??
> Mere så jeg ikke skal prøve dem alle...

http://codedata.box.sk/mobile.box.sk/rde-eatr.zip
sæt telefonen til stikket, og stikket til computeren.
Sluk telefonen
Der er en knap der hedder unlock. tryk på den
Programmet beder dig trykke på power knappen på telefonen et kort øjeblik.
Vupti..

Hilsen Dan

Fra : WR

Dato : 18-03-04 11:37

GRHmm..
Tror desværre det er ligemeget!!!

Der opstop et problem med kablet mens jeg var ved at flashe den...

Nu vil den ikke tænde...

Hilsen Jan.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-03-04 12:54

Jan skrev:

>Der opstop et problem med kablet mens jeg var ved at flashe den...

Prøv at flashe den påny.

>Nu vil den ikke tænde...

Du skal ikke tænde den for at flashe den, blot trykke et kort øjeblik
på "no" (når du får besked på det).

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
NYT! http://sms.simlock.dk/ - diverse SMS-services til din mobil

GAMMELT! www.simlock.dk - diverse unlocking-services til din mobil

Fra : WR

Dato : 18-03-04 14:15

Jeg er klar over at man ikke skal tænde den,
men blot aktivere den (Kort tryk på No).

Men efter min "fejl" flashing Kan den ikke tænde eller Aktiveres.
Den er helt død.!
Er der nogen der har en måde at hard resette den ?
Eller er der kun to muligheder tilbage:
Udskifte EEprom med en anden eller skaraldespanden..

Hilsen Jan

Fra : Per Jensen

Dato : 18-03-04 19:23

Kun et at gøre , Udskift flash kredsen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-03-04 19:31

Per Jensen skrev:

>Kun et at gøre , Udskift flash kredsen

Tja, jeg har ikke selv haft telefoner der har været "så langt ude", så
jeg vil i første omgang foreslå at tilslutte stikket/kablet når
programmet fortæller, at man skal trykke på "on". Evt. holde "no" nede
samtidig med - prøv lidt forskellige kombinationer.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Per Jensen

Dato : 18-03-04 19:55

Det er almindeligt kendt, at FLASH kreden går i stykker, ved unlock, og også
ved opdatering i sær hardware version R7A
men kan også forkomme i andre hardware versioner, udskifter man FLASH
kredsen er problemet løst