Sata..Ide
Fra : Peter Hansen

Dato : 17-03-04 12:03

jeg har sat 2 10,000 omdrejningers harddiske i min Pcere og de kører Sata
raid0.
Nu er spørgsmålet kan jeg samtidelig sætte den gamle Ide harddisk til på
Ideporten og så få maskinen til stadig at boote op på sata og kan jeg i det
hele taget så se Ideharddisken i Win XP pro ???

Vil gerne ha lidt råd om hvordan det evt kan ordnes.

Venlig hilsen
Peter Hansen

Fra : Martin Johansson

Dato : 17-03-04 16:44

"Peter Hansen" <gwph@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> jeg har sat 2 10,000 omdrejningers harddiske i min Pcere og de kører Sata
> raid0.

Tillykke med det

> [...]
det
> hele taget så se Ideharddisken i Win XP pro ???

Ja og ja. Alt efter hvad der står i bios skal den sættes til at boote på
SCSI eller RAID.
Og ja du kan sagtens se disken, hvis den ellers har et læsbart filsystem og
alt det der.

> Vil gerne ha lidt råd om hvordan det evt kan ordnes.

Du har da fået lidt vejledning nu.