Dansk Kirtkestat 4 bind fra 1934. "foræres~
Fra : PM

Dato : 17-03-04 11:31

Har 4 bind stående, købt på et loppemarked.

Sender dem til interesserede og anslår portoen til et sted mellem 60 og100
kr, de er dælme tunge. Portoen ønskes dækket

PM

Først til mølle, altså svar her

Fra : Heino

Dato : 17-03-04 12:32

Hej PM

Jeg er meget interesseret.

Kan du fortælle mig hvor du bor således, at jeg kan vurdere
om det er mig muligt selv at afhente bøgerne? (bare byen)

Med venlig hilsen

Heino Rost-Nielsen

Fra : PM

Dato : 17-03-04 16:28

Geografien er Korsør Midt

<pm

Fra : Heino Rost-Nielsen

Dato : 17-03-04 18:24

Hej PM

Ved du hvad, det passer meget fint.

Jeg har familie i Skælskør som vil kunne komme og hente dem for mig.

Du kan maile mig privat på rost.nielsenFJERN@FJERNwebspeed.dk ang.
arrangement af afhentning.

Med venlig hilsen

Heino

Fra : PM

Dato : 18-03-04 00:17

rost.nielsenFJERN@FJERNwebspeed.dk ang.
> arrangement af afhentning.
>
> Med venlig hilsen
>
> Heino

Har prøvet at mail, og fjernet fjern 2 x..
ails retur

PM

Fra : Heino

Dato : 18-03-04 09:54