periodisk udført script.
Fra : Anders Christiansen

Dato : 17-03-04 08:36

Er det muligt at få et script udført en gang i time, eller hver halve time.

Jeg vil bruge mit site som sms sender til min telefon, den skal sende
beskeder over ting jeg skal huske. Jeg satser på at den skal sende emails
til min telefon, når jeg ber den om det.

e.g. kl 14 skal den sende en besked om at jeg skal købe æg, mælk, mel..
etc..

Jeg har ikke nok trafik på mit site til at jeg kan regne med at en går ind
og aktivere mit script, så det skal være noget der kører af sig selv.

Håber at der er nogen der kan hjælpe mig.

Hilsen Anders Christiansen

p.s. jeg bruger et Cliche web hotel, hvis det betyder noget.

Fra : Dan Molberg

Dato : 17-03-04 08:38

In news:c38v56$17jl$1@news.cybercity.dk,
Anders Christiansen <dsl91136@vip.cybercity.dk> typed:
> p.s. jeg bruger et Cliche web hotel, hvis det betyder noget.
Det betyder en del, for de skal understøtte cron, hvad jeg ikke tror de gør.

Du skal nemlig oprette et cron job.
--
MVH Dan Molberg
http://beyond.repair.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-04 11:08

Du kan pinge cyklisk, ved at åbne din php kode i en explore med følgende
kode: (pinger hver 10 minut)

<head>
</head>

Jeg har også lavet et lille VB program som kan pinge en site, skriv til mig
hvis det har interesse.

mvh

mhv