køler
Fra : reno

Dato : 17-03-04 07:47

Jeg søger en køler til min p4 3.2 ghz. den skal være så lydløs som muligt,
og selvfølgelig køle den ordentligt, hvad er jeres bedste bud.
På forhånd tak.
mvh Reno

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 17-03-04 09:20

reno wrote:
> Jeg søger en køler til min p4 3.2 ghz. den skal være
> så lydløs som muligt, og selvfølgelig køle den ordentligt,
> hvad er jeres bedste bud.

http://asp.webconsult.dk/privat/SingleProd.asp?p=267

Se specifikationerne her:
http://asp.webconsult.dk/privat/SingleProd.asp?p=265

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Jakob M

Dato : 17-03-04 12:14

> http://asp.webconsult.dk/privat/SingleProd.asp?p=267

De tager sig godt betalt for at kombinere en Thermalright SLK947 med 92
Papst blæser. Et bedre og billigere alternativ er en Zalman CNPS7000A-CU

"The Zalman 7000s appear to perform slightly better than SP94" . SP94 er
efterfølgeren til SLK947.
http://www.silentpcreview.com/article132-page1.html

Mvh
Jakob

--
Se min vandkøling, OBS 700KB
http://home.tiscali.dk/behjm/vandkoeling/vand.htm

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 17-03-04 12:36

Jakob M wrote:

> De tager sig godt betalt for at kombinere en Thermalright
> SLK947 med 92 Papst blæser. Et bedre og billigere
> alternativ er en Zalman CNPS7000A-CU:

Den larmer da hele 20dB:
http://www.zalman.co.kr/english/product/cnps7000a-cu.htm

Men hvordan webconsult får samme blæser ned på
10-11dB er mig en gåde.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 17-03-04 21:14

"Mikael Nørrelund Andersen" <nospam@mikael-noerrelund.dk> skrev i en
meddelelse news:405837c6$0$28879$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

> Den larmer da hele 20dB:
> http://www.zalman.co.kr/english/product/cnps7000a-cu.htm

Ved fuld tryk skulle den larme 26 dB, men når jeg har skruet den helt ned
(med den Fanmate der hører med) kan jeg ikke høre den... Min temp ligger på
ca 38-40 C ved idle og det er jo ikke for meget, men hvad ved jeg.

> Men hvordan webconsult får samme blæser ned på
> 10-11dB er mig en gåde.

Hmmm... det lyder også for mig usandsynligt, da den pabst "12dB"-blæser, jeg
har siddende i kabinettet er det der larmer mest i hele min puter... Men det
er jo også en 92 mm mens min er en 80 mm. Men i følge webconsult er lyden jo
kun 1 dB mindre...

Så jeg vil også anbefale Zalman'en, du skal bare huske at tjekke om den kan
sidde på dit bundbræt...
http://www.zalman.co.kr/usa/product/cnps7000a-462_motherboard_list_eng.html

Mvh. Simon

Fra : reno

Dato : 19-03-04 10:16

Tak for svarene, det bliver så en zalman.
mvh. reno
"Simon Skarum-Kristoffersen" <simon@FjernMigskarum.net> skrev i en
meddelelse news:4058b18e$0$293$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...