Problem med popop vindue
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 16-03-04 23:33

Hej,

Jeg har et problem med, at der ifm. at jeg vil åbne et popop vindue får en
ekstra tom side med ( javascript:void(0) )

http://www.oleumolea.dk/ - vælg kontakt os

Hvad gør jeg forkert ?
Eller er der en anden bedre måde at lave popop'en på ?

hilsen
Dennis

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-03-04 23:53

"Dennis Pedersen" <Dennis@Bellaluna.dk> skrev :

>Jeg har et problem med, at der ifm. at jeg vil åbne et popop vindue får en
>ekstra tom side med ( javascript:void(0) )

Det enkleste er at skrive
<a HREF="#" ...
i stedet for.
--
Knud

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 21-03-04 15:11

Hej,

Dette virker, Men der kommer ikke en hånd på, når jeg peget på linket.
(nok fordi jeg mangler HREF=

<a Onclick="win=window.open(

hilsen
Dennis

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-03-04 16:15

"Dennis Pedersen" <Dennis@Bellaluna.dk> skrev :

>Dette virker, Men der kommer ikke en hånd på, når jeg peget på linket.
>(nok fordi jeg mangler HREF=
>
><a Onclick="win=window.open(

Hvorfor sætter du så ikke href=# ind, det burde ikke give det
ekstra vindue.

Ellers <a style="cursor: pointer; cursor: hand onclick ...

PS.
Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

med venlig hilsen
Knud

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 21-03-04 21:22

Hej,

> Hvorfor sætter du så ikke href=# ind, det burde ikke give det
> ekstra vindue.

Der kommer så popoppen samt et ekstra vindue med basebilledet.

http://www.oleumolea.dk

Menupunkt - kontakt os

Dennis

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-03-04 22:20

"Dennis Pedersen" <Dennis@Bellaluna.dk> skrev :

>Der kommer så popoppen samt et ekstra vindue med basebilledet.

Det er target="hovedramme" , der er årsag til det, skal ikke være
der.
--
Knud

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 21-03-04 23:23

Hej Knud,

> Det er target="hovedramme" , der er årsag til det, skal ikke være
> der.
> --
> Knud

Den der med style="cursor: pointer; cursor: hand .... virker perfekt

Tak
Dennis

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 17-03-04 00:13

Fjern dette: void(0)" onClick="win= og indsæt et ".