Fedora linux install
Fra : Jesper@vels.dk

Dato : 16-03-04 21:28

Hej

Jeg er igang med at install fedora på min laptop, hvor jeg har lavet 13GB
fri... går igennem install.... og den skal til at copy filer.... så begynder
den at copy install image til harddisk... så siger den at der ik er nok
plads...?? WAT WAT hvad går der galt... der er 13 gb.... en SWAP på 1 GB

sætter fedora til at lave part. det for mig...
/boot [100 mb]
/ [12,7 GB]
/swap [1 Gb]

mvh
Jesper Vels

Fra : Troels Arvin

Dato : 16-03-04 21:40

On Tue, 16 Mar 2004 21:27:31 +0100, Jesper@vels.dk wrote:

> så siger den at der ik
> er nok plads...?? WAT WAT hvad går der galt... der er 13 gb

Prøv at se
http://fedora.artoo.net/faq/#IntelD845

Med "you need to do linux allowcddma" mener de, at du ved allerførste
valgsituation i stedet for bare at trykke ENTER (for installér), så
skriver du "linux allowcddma" og ENTER.

Jeg kan generelt anbefalt ovennævnte FAQ.