Hjælp til "onFocus!
Fra : Peter

Dato : 16-03-04 19:20

Hej NG!

På min hjemmeside har jeg en formular hvori jeg har lavet et tekstfelt.
Dette felt har noget tekst på forhånd (som startværdi) Hvordan for man denne
tekst til at "forsvinde" når folk placerer curseren i feltet for at skrive
en besked? Jeg har ladet mig fortælle at det er noget med onFocus og "noget"
java. Er der en eller anden som vil "sammensætte" en HTML-kode som kan gøre
det ovennævnte - På forhånd TAK!

m.v.h.

Peter

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-03-04 21:00

"Peter" <petit@mobil.dk> skrev :

>På min hjemmeside har jeg en formular hvori jeg har lavet et tekstfelt.

Du har stillet spørgsmålet i flere grupper uden at x-poste og
sætte fut til den mest relevante gruppe.
Den rigtige gruppe i dette tilfælde er
Når du vil stille spørgsmålet i flere grupper, så gør det at du
skriver de nyhedsgruppenavne i tilfeltet adskilt med et komma og
sætte opfølgning til den mest relevante.
Men som regel er der ikke grund til at poste spørgsmål i flere
grupper, er der nogen, der kan svare, så skal du nok få svar.
Læs gerne <http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>.
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?