2 tæver
Fra : Sanne

Dato : 16-03-04 18:13

Hej

Jeg har 2 tæver, en D/S gårdhund på ca 2 år og en Cavalier King Charles på 7
mdr.

Mit spørgsmål går på om det er normalt at de snuser og slikker hinandens
kønsdele.
Det er specielt den store der gør det på den lille. Den lille stiller sig
nærmest op bare for at blive snust til.
Er det normal opførsel blandt tæver..?

Håber der er nogen der har oplevet det samme ell. ved hvorfor de gør det.

Sanne

Fra : KennelKipler

Dato : 16-03-04 19:00

"Sanne" skrev d. 16-03-04 18:13 dette indlæg :

Hej Sanne.
Det er helt normalt. det gør mine også især op til en løbetid.
Det kan virke lidt ulækkert, men det er ikke helt unormalt at man
hjælper med at vaske hinanden. Og de stiller sig nemlig gerne op for at
Fordelen er at hvis tæven så er dårlig til at holde sig selv ren, klarer
den anden det. Men nul kys til mig tak! ADVR.

MVH Marie.
www.kiplers.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Sanne

Dato : 17-03-04 22:40

> [...]
> Fordelen er at hvis tæven så er dårlig til at holde sig selv ren, klarer
> den anden det. Men nul kys til mig tak! ADVR.

Det er rart at høre det ikke er mine hunde der er underlige :)

Tak for dit svar

Sanne