[MySQL] importere 11mb
Fra : Bo

Dato : 16-03-04 12:49

Jeg har en 11mb sql fil jeg skal have importeret, men jeg får besked om at
jeg har overskredet max_allowed_packet.

Hvordan kan jeg løse det ? og hvordan importerer man bedst data fra filer ?

Mvh
Bo

Fra : Troels Arvin

Dato : 16-03-04 12:57

On Tue, 16 Mar 2004 12:49:01 +0100, Bo wrote:

> Jeg har en 11mb sql fil jeg skal have importeret, men jeg får besked om
> at jeg har overskredet max_allowed_packet.

Har du overvejet at slå op i MySQL's dokumentation? Det kan fx. ske på
følgende vis:

1. browser -> mysql.com

2. i øvre højre hjørne: et søgefelt;
skriv "max_allowed_packet" og tryk "Go".

3. læs søgeresultatets første link

Spørg igen, hvis du efter læsningen ikke har en løsning på problemet.

Fra : Janus E

Dato : 16-03-04 13:09

Et dejligt provokerende svar, men såre sandt. Jeg synes altid det er en god
idé lige at kigge sig lidt omkring på egen hånd først. Ikke så meget fordi
folk ikke gider hjælpe, men mere fordi man jo sparer en del tid på
problemløsningen.

Undskyld, off topic...

/janus

---

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 16-03-04 14:03

Janus E skrev:

> [...]
> først. Ikke så meget fordi folk ikke gider hjælpe, men mere
> fordi man jo sparer en del tid på problemløsningen.

Det er både spørger og svarer(e) der sparer tid, så det er en
ganske god ide.

> Undskyld, off topic...

Mens vi er ved det.

a) Læs gerne min sigantur.
b) Din afsenderadresse vil med stor sandsynlighed generere uønsket
mailtrafik til ejerne af domænet thanks.com. Brug topdomænet
..invalid hvis du vil have en ugyldig afsenderadresse uden at genere
andre.
--
Jens Gyldenkærne Clausen