kabelmodem?
Fra : Jesper

Dato : 16-03-04 13:18

Jeg har et Motorola sb4100 kabelmodem som jeg har brugt til Webspeed hos
TDC.
Hvem kan være interessert i at købe et sådant modem, nu da jeg ikke mere er
kunde hos TDC?

Så vidt jeg ved får man et kabelmodem med ved oprettelse af internetabb. hos
TDC eller stofa, som vist nok er de eneste kabelmodem-udbydere i danmark.
Hvis en ny kunde får et kabelmodem med ved oprettelse af abonnement har jeg
svært ved at se hvem der så kan være interessert i mit brugte modem, som TDC
sagde at jeg blot kunne sælge.

?

vh
Jesper

Fra : Morten Davidsen

Dato : 16-03-04 13:28

"Jesper" <ras@oncable.dkK> skrev i en meddelelse
> [...]
> TDC.
> Hvem kan være interessert i at købe et sådant modem, > nu da jeg ikke mere
Prøv at skrive i den rigtige gruppe ...

FUT: dk.marked.privat.edb.ekstern

Fra : Jesper

Dato : 16-03-04 17:22

Det er ikke nogen salgsannonce jeg har lavet. Det er blot et spørgsmål. Så
mon ikke gruppen her er korrekt alligevel.

/Jesper

Fra : Nic

Dato : 16-03-04 17:35

> Det er ikke nogen salgsannonce jeg har lavet. Det er blot et
spørgsmål. Så
> mon ikke gruppen her er korrekt alligevel.

Enig. Ignorer endnu en smartass der tror han ved bedre. Jeg er træt af
folk der intet bidrager med.

Anyway, jeg har faktisk samme spørgsmål som dig. Mener dog at
Esbjergnet? opretter uden?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 16-03-04 17:45

> [...]
> TDC.
> Hvis en ny kunde får et kabelmodem med ved oprettelse af abonnement

Det skulle være muligt at starte et webspeed abonnement uden man får et
modem med hvis man allerede har et. kig i tråden "Spørgsmål til Motorola
Surfboard 4200 modem..." i tele.internet.kabelmodem (første indlæg er

--

Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Anders K. Olsen

Dato : 16-03-04 18:53

"Ivan V. Klattrup" <ivanklattrupnospamming@webspeed.dk> wrote in message
> [...]
> modem med hvis man allerede har et. kig i tråden "Spørgsmål til Motorola
> Surfboard 4200 modem..." i tele.internet.kabelmodem (første indlæg er

Den gruppe kan være lidt svær at læse, hvis han ikke længere er kunde hos
TDC. Det mest interessante indlæg i tråden er nok det fra Jørn Hansen.
Indholdet er som følger:
----
Hej,

her i Esbjerg, hvor jeg bor, kan man da i hvert fald bruge Motorola
Surfboard. Man kan komme på "Esenettet" gennem kommunen og man skal
selv sørge for at købe et kabelmodem. Jeg bruger f.eks. en Motorola
SB4100 og min bror en SB4200. Så måske kunne du sælge modemet til én
her i Esbjerg?!

http://www.esenet.dk kunne man før i tiden som privatperson sætte
sit kabelmodem til salg, men det lader ikke til at være tilfældet
længere.

Mvh
Jørn
----
/Anders

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-04 21:12

> [...]
jeg
> svært ved at se hvem der så kan være interessert i mit brugte modem, som

du kan godt sælge dit modem til en pris omkring
250 - 300
her i esbjerg kan vi bruge modemet til vores esenet
eneste problem man skal være opmærksom på at modemet nok ikke kan bruges
uden at det bliver frigivet fra dit abn
jeg købte et brugt på nettet bøvlede i 2 dage med at få det til at du var
lige ved at sende det retur til sælger

fik så fat i min support gav ham nummeret på modem han tjekkede om modem var
stjålet det var det ikke så resatte han lige modemet for mig

og vupti det kørte

så sælg du det roligt

jeg har også set nogen af dem til salg på qxl

laang smøre men det er ikke nem at stoppe når først det kører

claus v

Fra : Kaare

Dato : 16-03-04 23:18

> [...]
hos
> TDC eller stofa, som vist nok er de eneste kabelmodem-udbydere i danmark.

Får og får... nu kender jeg ikke til TDCs praksis på området, men hos Stofa
_LÅNER_ man modemet, og skal levere det tilbage til Stofa ved abonnementets
ophør. Det er ikke magen til hos TDC?

/Kaare

Fra : Nic

Dato : 16-03-04 23:26

> [...]
hos Stofa
> _LÅNER_ man modemet, og skal levere det tilbage til Stofa ved

Nej, der køber man det :)