Sild i Randers fjord?
Fra : Sv. Haakon Jensen

Dato : 15-03-04 11:06

Hvornår er der sæson for sild i Randers fjord - nærmere bestemt ved
kanaløen?
Hilsen
Svend Haakon

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 15-03-04 17:29

"Sv. Haakon Jensen" <sv-haa@mail.(fjern)dk> skrev i en meddelelse
> Hvornår er der sæson for sild i Randers fjord - nærmere bestemt ved
> kanaløen?
> Hilsen
> Svend Haakon

Hej Svend Haakon
Den fiskeklub jeg er medlem i det Jyske skal på sildetur den 24 april så
sæsonen må starte ca. midt april tror jeg, men vil da gerne rettes, det er
da rigtigt fornøjeligt at hive nogle sild op ved kanaløen.
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Henrik Leth

Dato : 15-03-04 17:19

Om 3 - 4 uger skulle sildene (altså dem på fjorden) være der

"Sv. Haakon Jensen" <sv-haa@mail.(fjern)dk> skriver:

***
Henrik Leth
www.brakvand.dk