hvad skal man gøre ved et trofæ?
Fra : Lars K.

Dato : 15-03-04 13:27

Date: Mon, 15 Mar 2004 13:27:15 +0100

Hej

Jeg har en makker som har været på grønland og han var med på moskusjagt
og fik så hovedet af en af okserne. Han ville så gerne have kraniet med
hjem og har nu kogt hovedet i 12-13 timer, hvilket har resulteret i at
hovedet er blevet meget løst. Han har så hørt at man skal give det
brintoverilte for at få det mere hvidt, men en anden siger at det er
dumt da dette vil "æde" mere at bindevævet hvilket vil få det til at
værre mere løst.

Hvad skal han gøre for at få hovedet mere stabilt?
Hvad skal han gøre for at få det mere hvidt?
og hvad skal man egentlig stille på med en hoved hvis, når man nu ikke
skal koge det i 12 timer?

Lars

Fra : john

Dato : 20-03-04 09:32

Alle mine 2 opsatser har fået "brint" og de fejler ikke noget.
mvh
JR