Oppustethed i forbindelse med kunstig befr~
Fra : Anne-Marie Jensen

Dato : 14-03-04 21:38

Hej Gruppe

Jeg fik sidste fredag sat to æg op, og jeg har været frygteligt oppustet
siden da. Er det normalt?

Jeg har lånt min mands joggingbukser, og dem burde jeg kunne være i, men de
strammer alligevel lidt. Jeg har derfor lånt et par ventebukser str. 38 af
min mands svigerinde, og det er noget af det bedste jeg kan have på lige nu.

Derudover siger min mand jeg er blevet lidt sentimental, jeg har i
øjeblikket meget let til gråd, og følelserne løber meget hurtigt af med mig.
Derfor får jeg sommetider snerret af min mand, og jeg får så dårlig
samvittighed bagefter.

Anne-Marie Jensen

Fra : Christina G

Dato : 14-03-04 22:33

"Anne-Marie Jensen" <kenn@nospam.dk> wrote in message
> [...]
mig.
> Derfor får jeg sommetider snerret af min mand, og jeg får så dårlig

Kære Anne-Marie,

held og lykke med projektet, vi ved, hvor hårdt det er.
Jeg var også meget oppustet og der gik 5-6 uger, før min mave var blevet
normal igen og så begyndte den jo at vokse af andre grunde Men hold godt
øje med det, da det kan være et første tegn på overstimulation og i værste
fald skal man indlægges på grund af det. Jeg fik det råd, at jeg skulle
drikke _meget_ (3-4 liter om dagen) og jeg tog det med ro de første mange
dage.

Sentimentaliteten og tristheden havde jeg tidligere i forløbet, men jeg kan
da godt forestille mig, at hormonerne virker forskellig fra kvinde til
kvinde og så er de 14 dage, som nu ligger foran jer, de værste i hele
projektet - du føler dig måske gravid, men man tør jo ikke tro på det.

Hvis du har flere spørgsmål, må du gerne kontakte mig privat,
Christina