Udprintning af billeder i fotokvalitet und~
Fra : mkp

Dato : 16-03-04 00:22

Hvis jeg nu vil til at behandle/udprinte mine digitale billeder i
fotokvalitet, hvilket program vil så være bedst egnet ? Jeg har et
Olympus UZ720. Hvilken printer kan anbefales til rimelige penge ? (ved
godt at det sidste spørgsmål tangerer dk.edb,system.unix.hardware)

Jeg har i øvrigt installeret Mandrake 10.0 og det spinder !!! Dog hænger
xmms, men så er der jo lidt at arbejde med.

/Mikael

Fra : Sune Mølgaard

Dato : 16-03-04 01:29

mkp wrote:
> [...]
>
> Jeg har i øvrigt installeret Mandrake 10.0 og det spinder !!! Dog hænger
> xmms, men så er der jo lidt at arbejde med.

Hej Mikael.

Jeg har ikke de store erfaringer på området (læs: ingen), men jeg har
hørt om gimp-print (søg på freshmeat).
Jeg kunne forestille mig, at det er noget for dig, og hvad angår valg af
printer, ja så kan du jo nok få nogle ideer fra deres liste over
understøttede printere.

/Sune

Fra : Christian Iversen

Dato : 16-03-04 09:48

mkp wrote:

> [...]
> Olympus UZ720. Hvilken printer kan anbefales til rimelige penge ? (ved
> godt at det sidste spørgsmål tangerer dk.edb,system.unix.hardware)

Der står en del om hvilke printere der kører bedt med linux, på

http://www.linuxprinting.org

--
M.V.H
Christian Iversen