Driver til netkort
Fra : Lars Ellekær Jacobse~

Dato : 15-03-04 20:58

Jeg håber dette er den rigtig gruppe.
Hvis det er vil jeg høre om der er nogen der evt. kan hjælpe med en driver
til et PCMCIA netkort. Jeg har følgende oplysninger omkring kortet.

Producent: Macromate
Modelnummer: MN-710CT

mvh
Lars

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 15-03-04 21:08

"Lars Ellekær Jacobsen" <lars-ellekaer@oncable.dk> wrote:

> [...]
>Hvis det er vil jeg høre om der er nogen der evt. kan hjælpe med en driver
>til et PCMCIA netkort. Jeg har følgende oplysninger omkring kortet.

Kan ikke finde driver på Macromate's site...

Det er måske et spørgsmål om der er en særskilt driver - I følge

http://www.intercom-leuenberg.ch/_PDF_Files/mn-710ct.pdf

er den fuldt NE2000 kompatibel og sådan en driver findes mig bekendt i windows.

<mlr>

Fra : Michael

Dato : 15-03-04 21:11

> Producent: Macromate
> Modelnummer: MN-710CT

Prøv http://www.macromate.com/download_e/download_e.htm Fandt ikke lige din
model, men noget lignende der forhåbenlig kan bruges.

Hilsen Michael