2 stk. D-link DWL-950AP+ C2 hvoraf den ene~
Fra : KB

Dato : 15-03-04 16:42

Hej!

Nu har jeg i fandens lang tid forsøgt at installere 2 stk DWL-950AP+ hvoraf
den ene skal fungere som repeater.

Jeg har efterhånden forsøgt alt, men det funger stadig ikke.

Computeren hopper pænt mellem de 2 accesspoints, men når den er tilsluttet
repeateren, så er det som om den også mister den tildelte IP adresse.

Jeg har en router Cisco677 som fungerer som DHCP server. (10.0.0.1). Det ene
access point har IP 10.0.0.80 og det andet kører som repeater.

Hvis jeg connecter til 10.0.0.80 AP får den bærbare PC nemt en IP tildelt.
Hvis den bærbare så hopper over på det repeatene AP så går der 10-30 sec. og
så får den bærbare PC en intern IP adresse.

Er der nogen der har erfaringer med produktet som kan hjælpe???

mvh,
Kristian

-----
Ikke noget med bæ spamming af mails til mig, TAK!!
-----!

Fra : DrHook

Dato : 28-03-04 01:51

HEj Kristian,
jeg har fuldstændig det samme problem med 2 stk. DWL-900AP+ ... jeg kan
ikke komme på interenttet via repeater kassen. Min Laptop har ikke noget
problem med at finde repeateren, man kan bare ikke komme videre. Er du
blevet klogere ?

Mvh.

/Christian

----

http://www.kandu.dk/

Fra : Jan

Dato : 28-03-04 09:04

Hej Christian og Kristian,

Det er fordi i skal indtaste jeres DNS-servere manuelt i TCP/IP protokollen.
Du skal se hvordan du kommer på ind på denne side: www.birkeholms.dk der er
noget medn noget netværksopsætning.

Jan