Tæller/counter
Fra : Peter Pedesen

Dato : 15-03-04 17:26

Hej
Jeg har forsøgt at indsætte de tællere som findes i webkomponenter i FP, men
de virker bare ikke, når de bliver overført til serveren.
Hvad er problemet ?

Venlig hilsen Peter P

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-03-04 17:40

"Peter Pedesen" <peter.pede@pc.dk> skrev :

>Jeg har forsøgt at indsætte de tællere som findes i webkomponenter i FP, men
>de virker bare ikke, når de bliver overført til serveren.

Der kræves Frontpage Extensions på serveren, er der det?

Du skal også uploade med FP.
--
Knud

Fra : KS

Dato : 15-03-04 18:13

> Der kræves Frontpage Extensions på serveren, er der det?

Jeg har samme problem hos Tiscali SELV om de påstår at der er
FP-serverudvidelser !

Hvad er der galt ?

Mvh KS

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-03-04 19:53

"KS" <keld.soerensenDELETE_THIS@os.dk> skrev :

>Jeg har samme problem hos Tiscali SELV om de påstår at der er
>FP-serverudvidelser !

Efter, hvad jeg kan forstå på indlæg her i gruppen, så virker det
ikke særlig godt hos Tiscali.

Så der er vist ikke rigtigt noget at gøre end at flytte siden.
--
Knud

Fra : KS

Dato : 15-03-04 20:14

> Efter, hvad jeg kan forstå på indlæg her i gruppen, så virker det
> ikke særlig godt hos Tiscali.

Tiscali siger at der er FP der roder i det, og noget tyder på det, idet
selve filen til tælleren IKKE uploades til serveren eller ligger i en
forkert mappe.

Mvh KS

Fra : joke

Dato : 15-03-04 22:19

"KS" <keld.soerensenDELETE_THIS@os.dk> skrev i en meddelelse
> Tiscali siger at der er FP der roder i det, og noget tyder på det, idet
> selve filen til tælleren IKKE uploades til serveren eller ligger i en
> forkert mappe.

Kan med 100 % sikkerhed sige at det er Tiscali der er problemet, har hørt
de stadig efter 2-3 problemer ikke har fået FP ext. op ad kører.

Da jeg havde mine hoteller hos Tiscali måtte jeg på det ene nedlægger FP ext
tilmelde vente et par timer og kunne så bruge FP til at ligge ud med og fp
ext virkede hele tiden men næste gang der skulle ligges ud var det turen om
igen.

Et andet hotel ineholdende 100 FP brugerkonti fik problemer og sagde
utrykkeligt at der var 100 password der ikke måtte ske noget med de blev
slettet og de var da bagefter lige glade nu er fomænet hos anden udbyder og
har kørt 2 år uden problemer.

Så selvom man skulle tro en stor dyr udbyder som Tiscali har styr på det så
glem det, desuden lykkedes det da også Tiscali at tage 3/4 år for en
opsigelse, men mange faxe og breve og opkald.

Hilsen

Johnny

Hilsen

Johnny

Fra : KS

Dato : 15-03-04 23:21

"joke" <joke@joke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> glem det, desuden lykkedes det da også Tiscali at tage 3/4 år for en
> opsigelse, men mange faxe og breve og opkald.

Det lyder ikk' godt - jeg må vist hellere skifte ASAP !

Mvh KS

Fra : Peter Pedesen

Dato : 15-03-04 20:01

Nej, det ser ikke ud til at der er FP extensions på serveren.
Jeg har også prøvet at uplode med FP og det kan heller ikke lade sig gøre,
er der så andre muligheder?
Bruger normalt WS FTP Le 6,0 og den virker ellers fint.

Venlig hilsen
Peter Pedersen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-03-04 20:26

> [...]

>er der så andre muligheder?
>Bruger normalt WS FTP Le 6,0 og den virker ellers fint.

Så kan du ikke bruge de ting, der kræver FP Extensions, herunder
tæller.

Brug f.eks. http://zipstat.dk i stedet for.

PS.
Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

med venlig hilsen
Knud