Flue fisker side
Fra : Golit

Dato : 26-04-01 19:33

Hej jeg ville høre om stemningen for en hjemme side hvor man kan bestille
flue bindings matriel online til billige penge. Denne side vil næsten kun
være for flue fiskere

Fra : STEEN JESSEN

Dato : 26-04-01 21:51

Fin ide, hvis udvalget er i orden.
Golit <golit@net4you.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:sMZF6.1329$Vk.128720@news101.telia.com...

Fra : Robert Lindberg

Dato : 28-04-01 03:16

Titta in på www.popularfishingflies.com

M,V,H.

Popular Fishing Flies

Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 27-04-01 07:22

> [...]
> flue bindings matriel online til billige penge. Denne side vil næsten kun

Det lyder som en rigtig god ide, men jeg tror du skal langt ned i pris for
at man ikke går til den lokale materiale pusher istedet - hvor hurtig
forventer du at kunne levere ?

--
Ulrik Vadstrup
http://www.blackend.dk/catchem.htm

Fra : Golit

Dato : 27-04-01 10:43

I starten tager det nok 3-5 dage men senere når et passende lager er
opbygget fra dag til dag.