Jeg skal vælge mellem 2 webcamerarer
Fra : Morten M. Kaastrup

Dato : 15-03-04 21:06

Hej

Jeg vil gerne have et webcamera, det skal bare kunne det nødvendige, altså
sådan at personen i den anden ende kan se mig tydeligt.

Jeg har kikket på disse 2

Logitech Quickcam Pro 4000 (ca. 600kr.)
Logitech Quickcam Messenger (ca. 250kr.)

Jeg kan desværre ikke give et direkte link til dem, men søg på
www.edbpriser.dk , så finder i/du dem.

Der er jo en "kæmpe" prisforskel, og jeg hælder også mest til at købe det
billige.
Jeg skal ikke bruge den integrerede microfon, der er kun camera-funktionen
jeg er ude efter.

Er der nogle der har gode råd omkring webcameraer?

Der er rimelig lyst der hvor jeg sidder, så det burde ikke være det største
problem?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-03-04 21:31

In article <40560c97$0$139$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
Mortenmk@privat.dk says...

> Er der nogle der har gode råd omkring webcameraer?

Ja, kig på Creative WebCam NX Ultra inden du bestemmer dig for et
Logitech. Selv har jeg et gammelt low-end Creative og det giver bedre
billeder end mange nyere cams af andre fabrikater. Creative giver mere
webcam end prisen antyder; det er min erfaring.
Og nej, jeg har ingen penge i klemme i Creative Labs

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 17-03-04 19:31

Jesper G. Poulsen wrote:
> kig på Creative WebCam NX Ultra inden du
> bestemmer dig for et Logitech.

Jeg er også overrasket over Creatives NX serie,
selv det billige giver godt billede.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen