Logitech MX900 og Bluetooth dongle
Fra : kh

Dato : 15-03-04 20:35

Hejsa

Kan nogen svare mig på, om en Logitech MX900 virker sammen med en Bluetooth
dongle, frem for den medfølgende bluetooth modtager/oplader?

Hvis i evt. kender en anden mus i stil med MX900 der virker med en
bluetooth dongle, hører jeg gere om denne.

/kh

Fra : Claus Nielsen

Dato : 16-03-04 15:53

"kh" <kh@*pq.dk> wrote in message news:Xns94ADD155C305Dkh@130.227.3.84...
> [...]
>
> Hvis i evt. kender en anden mus i stil med MX900 der virker med en
> bluetooth dongle, hører jeg gere om denne.

Har prøvet med en Trust BT120 og MX900.
Dette kan ikke anbefales hvis det skal bruges til andet end kasteskyts

Men følger diskussionen da jeg har samme problem og ikke fundet en løsning
på det endnu

\Claus

Fra : kh

Dato : 16-03-04 16:39

> Har prøvet med en Trust BT120 og MX900.
> Dette kan ikke anbefales hvis det skal bruges til andet end kasteskyts

Hej Claus
Tak for info. Kan du uddybe 'kasteskyts' nærmere? virker det overhovedet
ikke..?

> Men følger diskussionen da jeg har samme problem og ikke fundet en
> løsning på det endnu

Der må sidde flere derude der sidder med problemet. Eller endnu bedre, hvis
der sidder nogen med en god løsning.

Fra : Claus Nielsen

Dato : 16-03-04 23:10

"kh" <kh@*pq.dk> wrote in message news:Xns94AEA96DE58F3kh@130.227.3.84...

> Hej Claus
> Tak for info. Kan du uddybe 'kasteskyts' nærmere? virker det overhovedet
> ikke..?
Nej det virker ikke desværre,
Med kasteskyts mener jeg til at kaste med

\Claus

Fra : kh

Dato : 18-03-04 06:02

Jeg har pr. E-fået bekræftet at det kan virke med en dongle fra MSI. Det må
jeg hellere prøve.

Tak for svarene allesammen.
kh