COMPAQ Armada driller
Fra : Lars

Dato : 15-03-04 19:46

Hej Jeg har fået en COMPAQ Armada 1750 til at fungere helt perfekt, efter
den blev reddet fra skrotning. Men nu driller den: Den kører fint på batteri
alene, men når den tilsluttes netspænding bliver den syg: Den begynder med
at klikke i højtaler og harddisk med et interval på ca. 1 sek. og kan intet:
Den låser og tilsidst går den ned. Nu er den blevet så syg,at den begynder
at klikke i højtaleren, når den tilsluttes netspænding, uden at blive tændt.
Når den først er begyndt med at klikke skal batteriet ud for at stoppe det
igen. Jeg har prøvet at tage både BIOS- og forsyningsbatteriet ud "for at
starte på en frisk": Det hjalp ikke.

Er der nogen, der kan hjælpe med et råd.

Mvh Lars