Forslag til håndholdt
Fra : ao@tommail.dk

Dato : 15-03-04 11:47

Jeg leder efter en håndholdt enhed til industrielt formål, og vil høre
om der er nogen der har nogle forslag.

De eneste krav til den er, at den skal kunne browse websider over
wifi, og at prisen afspejler den begrænsede funktionalitet.

Farveskærm, mp3-afspiller, emailklient, kamera og lignende er ikke
interessant, og windows vil gerne undgås af flere årsager.

Er der nogen, der kender noget i den stil?

/ao

Fra : Leony

Dato : 15-03-04 15:23

In news:912b505sf3gb2kn1crig4c4ul6g3vp0lad@4ax.com,
ao@tommail.dk <AO> typed:

> Jeg leder efter en håndholdt enhed til industrielt formål, og vil høre
> om der er nogen der har nogle forslag.

Det ved de sikkert mere om i
som er forum for PDA og HPC (jeg går ud fra at det er sådan en du
søger).

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Niels Elgaard Larsen

Dato : 15-03-04 21:02

"ao@tommail.dk" <AO> wrote:

> [...]
>
> De eneste krav til den er, at den skal kunne browse websider over
> wifi, og at prisen afspejler den begrænsede funktionalitet.

http://www.symbol.com/products/mobile_computers/kb_pdt8037_8056.html

Jeg ved ikke hvad prisen er.

--
Niels Elgaard Larsen
http://www.agol.dk/elgaard

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 15-03-04 21:58

In article <912b505sf3gb2kn1crig4c4ul6g3vp0lad@4ax.com>, ao@tommail.dk wrote:
> [...]
> interessant, og windows vil gerne undgås af flere årsager.
>
> Er der nogen, der kender noget i den stil?

Symbol og Teklogix sælger sådant udstyr i DK.
Industrielt formål betyder at du kan få en standardting pakket
ind så den kan holde til mere, men til gengæld koster 5-10 gange
prisen på en standardversion af enheden, eller minimum 10.000 kr
ekstra. Men hvis du jævnligt smider den på gulvet så er det billigt.