Hjælp til opslag: Dåb, Esther Margrethe Pe~
Fra : Jens M. Jensen

Dato : 13-03-04 18:01

Hej!

Kan jeg mon være heldig at nogen ved lejlighed kan hjælpe med et opslag:

Torslev sogn, Øster Vraa kirke, 12. juni 1907, dåb: Esther Margrethe
Pedersen:
- Hvem var faderen ?
- Hvad var moderens fornavn ?

Moderen kender jeg som "Annasine Karoline Pedersen" (se
http://hjem.get2net.dk/jensmjensen/family/diverse%20dokumentation/daabsattes
t_esther_m_pedersen.htm ) (ups, det skal samles i én adr.) men jeg kan ikke
finde hende noget andet sted. Derimod findes i ft. 1880 en "Ansine Karoline
Pedersen", som omtrentlig
kunne passe.... ?

Jeg har ikke megen mulighed for at komme i nærheden af Øster Vraa - eller
landsarkivet i åbningstiden - og vil derfor være yderst taknemlig for hjælp

mvh. Jens Møller Jensen
Toftlund

--

Personal web-site: http://hjem.get2net.dk/jensmjensen E-mail:
jens.m.jensen@get2net.dk

The contents of this e-mail is confidential and is the property of Jens
Møller Jensen. The contents are intended solely for the party considered by
the owner as the rightful receiver. If you are not the rightful receiver of
this e-mail, or if you have reason to believe that you are not the rightful
receiver of this e-mail, you must immediately notify Jens Møller Jensen by
return e-mail. The use in any form of the contents of this e-mail by any
unrightful receiver per the above definition is prohibited.