Histroriske bøger
Fra : Torben Jørgensen

Dato : 04-03-04 09:53

jeg har følgende histroriske bøger til salg
Jens Peter Wissing en koldingborger af George Brunn fra V Schæfters forlag
et hjørne på 2x2 cm er mølædt kr. 50
Kolding anno 1900 Husker de ? af Otto Wang V Schæffer forlag kr 50
Vestfynske fæstebønder af Karl Peder Pedersen landbohistorisk selskab kr 50
Graabrødre Hospital og kloster i Odense af Svend Larsen ejnar Munksgaard
1939 kr 50
Træk af nordfynsk landsbyliv af Poul Andersen j h schultz forlag kr 50
Det gamle faaborg af Robert Egevang National museet kr 25
Faaborg by's histrorie 1750-1914 af Aage Fasmer Blomberg Faaborg
byhistoriske arkiv 1956 kr 100
Borgerliv i Faaborg af Edvard Andersen kr 25
aarbøger for nordisk oldkyndighed og historie 1967 kr 25

bøgerne sælges gerne samlet men kan også købes enkeltvis

Torben Jørgensen
Løjt Søndervang 26
6200 Aabenraa

Fra : Judith Mortensen

Dato : 05-03-04 12:24

Jeg vil meget gerne købe de 2 bøger du har om Kolding. Hvordan med betaling
og fremsendelse?
med venlig hilsen
Judith Mortensen

Fra : knuds@webspeed.dk

Dato : 07-03-04 22:54

"Judith Mortensen" <judith@mortensenvvs.dk> wrote in message news:<404862c3$0$144$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> Jeg vil meget gerne købe de 2 bøger du har om Kolding. Hvordan med betaling
> [...]
Jeg vil være meget interesseret i bogen om Fåborg bys historie
1750-1914. Kan jeg få bogen tilsendt? Hvordan skal jeg betale de 100
kr. + porto?

Venlig hilsen
Knud Sørensen
Højeloft Vænge 43 3500 Værløse.