Lydfiler - hvorfra ??
Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 11-03-04 12:51

Hej,

Til en asterisk telefon-central skal jeg bruge div. tale / speek på dansk.

alle tal,
man,tir,ons...
jan,feb,...

mm+

Nogen der ved hvor det kan downloades, eller evt. købes på cd.

Det er naturligvis et krav at det er en 'telefon-stemme', altså ikke
'Brian-boldtræ' med en megafon.

/Hans-Henrik Andresen

Fra : Jens Davidsen

Dato : 11-03-04 13:52

Hejsa Hans-Henrik,

Jeg har tidligere brugt Realspeak's gratis webdemo til at lave nogle danske
lydfiler:
http://www.realspeak.com/realspeak/demo/ (der er en dansk stemme du kan
vælge)
Det kan dog godt komme til at lyde lidt sjovt ind imellem

Jens Davidsen
Musimi.dk