Siemens sl 100
Fra : Georg

Dato : 04-03-04 18:34

Har lige set den nye DECT fra Siemens. Lille handy og rigtig
lækker...umiddelbart. Er der nogen der har prøvet den, og hvordan med lyden?
Den kunne jeg egentligtaget godt tænke mig.

Georg

Fra : Jack

Dato : 04-03-04 19:19

JA, jeg har lige købt en i kvickly. Den er lige så lækker som den ser ud.
Lyden er helt uden knas, og rækkeviden er også god. Standbytiden er
fremragende - har nu været ibrug i en uge og har stadig 50% igen på
batteriet....
B&O har også knas-fri lyd, men deres højtalere givere generelt en "varmere"
lyd. Det er smag og behag.
Sammenlignet med B&O 6000 er displayet og menuer klar bedre på Siemens.

Fra : Georg

Dato : 04-03-04 19:49

Hvad kostede den i Kvickly? Har set den til 1600,- på nettet.

Georg

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-03-04 23:42

Georg skrev:

>Hvad kostede den i Kvickly? Har set den til 1600,- på nettet.

Hvis du er medlem, så koster den 1'349,-:
http://www.coop.dk/ehandel/show_product.asp?sub%5Fdept%5Fid=87&dept%5Fid=203&pf%5Fid=6060386

Det kan altså betale sig at betale de 50,- det koster at blive medlem,
hvis man ikke allerede er det (jeg blev medlem grundet en lignende
historie for mange år siden - jeg husker det dog som om, at prisen var
150,- kr. dengang).

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
NYT! http://sms.simlock.dk/ - diverse SMS-services til din mobil

GAMMELT! www.simlock.dk - diverse unlocking-services til din mobil

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 09-03-04 00:03

Lasse Hedegaard skrev:

>Hvis du er medlem, så koster den 1'349,-:
>http://www.coop.dk/ehandel/show_product.asp?sub%5Fdept%5Fid=87&dept%5Fid=203&pf%5Fid=6060386

Hvis man vil oprette Telia Fritid Fastnet samtidig, så kan den fås til
1'199,-:
http://www.tele-k.dk/product.asp?product=339

Så kan jeg blot ærgre mig over, at jeg endnu ikke har haft
fastnetsabonnement hos TDC i 6 mdr. (hvilket betyder, at ikke kan
benytte mig af tilbuddet).

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Michael

Dato : 06-03-04 15:38

Hej Jack.

Ved du om nummerviseren viser ALLE opkald, altså hvis det samme nummer
ringer både klokken 10 og klokken 11, så kan man se begge opkald og ikke kun
det sidste ?

Fra : Jack

Dato : 08-03-04 07:13

Ja, den viser ALLE opkald.
Man kan også vælge om man kun vil se ubesvarende opkald eller alle
indkommende.

Fra : Tommy Ipsen

Dato : 07-03-04 18:53

Georg wrote:

> Har lige set den nye DECT fra Siemens. Lille handy og rigtig
> lækker...umiddelbart. Er der nogen der har prøvet den, og hvordan med lyden?
> Den kunne jeg egentligtaget godt tænke mig.

Jeg ved ikke om man kan bruge en tysk telefon i danmark og hvilke problemer det vil give, men
telefonerne kan måske købes her:

http://www12.guenstiger.de/gt/main.asp?produkt=320335 (SL 100 til € 119,00)
http://www12.guenstiger.de/gt/main.asp?produkt=320336 (SL 150 til € 145,30)

Havde selv overvejet det, da jeg gerne vil have udgaven med telefonsvarer (SL 150), men jeg har
endnu ikke kunnet finde den herhjemme!

Mvh Tommy

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-03-04 22:41

Tommy Ipsen skrev:

>Havde selv overvejet det, da jeg gerne vil have udgaven med telefonsvarer (SL 150), men jeg har
>endnu ikke kunnet finde den herhjemme!

Uha, det ville være rigtig lækkert, ja. Jeg overvejer selv at købe
SL100, men savner lige præcis telefonsvarerfunktionen!

Du kan godt bruge en tysk telefon i Danmark, men systemet til "vis
nummer" er et andet, så det fungerer højst sandsynligt ikke.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-03-04 22:44

Lasse Hedegaard skrev:

>Uha, det ville være rigtig lækkert, ja. Jeg overvejer selv at købe
>SL100, men savner lige præcis telefonsvarerfunktionen!

SL150 nævnes ikke på Siemens danske hjemmeside, så det er nok desværre
ikke noget vi kan forvente at finde i en dansk udgave - ærgerligt!

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Tommy Ipsen

Dato : 09-03-04 17:30

Lasse Hedegaard wrote:

> SL150 nævnes ikke på Siemens danske hjemmeside, så det er nok desværre
> ikke noget vi kan forvente at finde i en dansk udgave - ærgerligt!

Tak for advarslen mht. "vis nummer" - så vil jeg holde mig fra en tysk model, selvom prisen jo
lokker lidt

Derudover er begge telefoner temmeligt nye, så det er da ikke umuligt, at SL 150 stadig kan nå at
gøre sin entre!

Mvh Tommy

Fra : Jack

Dato : 08-03-04 07:05

Der har været flere indlæg om netop importerede trådløse tlf. der ikke
registrerer indkommende opkald. Man kan tilsyneladende godt ringe ud.
SÅ vær forsigtig hvis du køber i Tyskland.

Fra : Tommy Ipsen

Dato : 09-03-04 17:28

Jack wrote:
> Der har været flere indlæg om netop importerede trådløse tlf. der ikke
> registrerer indkommende opkald. Man kan tilsyneladende godt ringe ud.
> SÅ vær forsigtig hvis du køber i Tyskland.

Tak for advarslen - det vil jeg holde mig fra, selvom prisen jo lokker lidt

Mvh Tommy

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-03-04 14:32

"Tommy Ipsen" <tipsen@imada.sdu.dk> wrote in message

> Tak for advarslen - det vil jeg holde mig fra, selvom prisen jo lokker
lidt
Derimod ISDN telefoner er samme standart, og kan sagtens købes i tyskland