Beocom 6000
Fra : Lars N

Dato : 03-03-04 20:49

Hejsa.

Har købt en brugt Beocom 6000 uden base da jeg har en i forvejen. Nu har jeg
prøvet at tilmelde den til min egen base men den skriver bare i displayet
"signal væk"

Nogen der kan hjælpe ?

Hvad kan det koste at få skiftet displayet i sådan en telefon, de virker
nemlig ikke i linie 2

Så her mangler jeg også hjælp...

Mvh

Lars N

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 03-03-04 21:11

"Lars N" skrev:
> Har købt en brugt Beocom 6000 uden base
> da jeg har en i forvejen. Nu har jeg prøvet
> at tilmelde den til min egen base men den
> skriver bare i displayet "signal væk"

Har du åbnet din egen base for tilmelding ?

Jeg mener man skal holde den lille knap (som sidder imellem polerne i selve
laderen) nede i nogle sekunder, før den er åben for tilmelding af nye
håndsæt.

--
Mvh, Lars

Seneste nyt om DVD optagere: www.recordere.dk/nyheder

Fra : Lars N

Dato : 04-03-04 06:48

Så er den i vinkel og tilmeldt.

Mange tak.

Men nogen der kan hjælpe med det display??

Fra : Iznogood

Dato : 04-03-04 18:05

"Lars N" <lnohr@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Så er den i vinkel og tilmeldt.
>
> Mange tak.
>
> Men nogen der kan hjælpe med det display??

Hej Lars

Jeg har tidligere skiftet et display. Mener jeg gav omkring 100-150 + moms

Mvh Per J