ibm 4019e - win-drivere
Fra : CykelSmeden fra Aalb~

Dato : 26-04-01 16:23

hvordan får man så'n en svend til at printe fra windows(9x)?

den printer fint fra en dosbokx, men fra windows via dem medfølgende driver
(ibm 4019) kommer der blot en mængde pletter på en mængde papir.
Jeg har set en note om at 4019 et hp-pcl og 4019e -noget ibm-halløj.

finn

Fra : Ole Christiansen

Dato : 27-04-01 11:44

Den kan sættes til at emulere Hp laserjet 2, og bruge den driver.

JAZZ

Fra : CykelSmeden fra Aalb~

Dato : 30-04-01 20:16

> Den kan sættes til at emulere Hp laserjet 2, og bruge den driver.
lyder herligt, kan nogen hjælpe med info om hvordan?

finn