Hvor kan det købes i Danmark?
Fra : Lars Dahl

Dato : 26-04-01 15:44

Hej NG!

Er der nogen her ved hvor man kan gøbe et

Hecules Geforce II GTS PRO m. 64 DDR-ram?

Da hevde det hos AV-consult men de kan ikke få dem hjem længere...

Mvh Lars Dahl

Fra : Wass up

Dato : 26-04-01 17:36

"Lars Dahl" <mr.noname@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hecules Geforce II GTS PRO m. 64 DDR-ram?
>
> Da hevde det hos AV-consult men de kan ikke få dem hjem længere...

Jeg købte hos El-giganten (ja jeg ville heller ikke havde troet på det), men
har Betafon det ikke stadigvæk

Fra : Lars U. Ærendal

Dato : 26-04-01 19:46

Prøv og gå ind på www.m-edb.dk og skiv til han der har det firma han kan
skaffe næsten alt, så prøv ham.

--
*** Remove "QQQ" in the e-mail adresse. ***

Windows is a 32-bit patch over a 16-bit application for an 8-bit OS for
4-bit archithecture, written by a two-bit company that can't take one
bit of competition.