Hvor høj er metro-broen til Amager?
Fra : Robert Eriksen

Dato : 06-03-04 11:04

Er der nogen her der ved hvor høj en båd max må være for at kunne komme
under broen hvor Metro'en kører fra Sjælland til Amager?

Fra : Hanne og Hans

Dato : 06-03-04 13:04

Hvilken bro mener du, Metroen kører under vandet.
Hans.

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 06-03-04 21:41

Ja, det skal være en rimelig flad både, hvis den skal nedenunder ??

Er det knippels- eller langebro du mener ??

/Bjarke

Fra : PKJ

Dato : 06-03-04 23:42

Bjarke Christensen wrote:
> Ja, det skal være en rimelig flad både, hvis den skal nedenunder ??
>
> Er det knippels- eller langebro du mener ??
>
> /Bjarke
>
> "Hanne og Hans" <urd@spam.oncable.dk> wrote in message

Se DLS:
Jeg mener at det er Kalvebodbroen der spørges om, idet de øvrige broer kan
åbnes efter aftale med KBH's havnevæsen.
Sjællandsbroens gennemsejlingshøjde er 3 m, men den kan åbnes. Vilkårene for
åbning kender jeg ikke.
Kalvebodbroen ved Avedøre holme er en højbro og har en gennemsejlingshøjde
på 16 m.
/PKJ

Fra : SFTSinternational

Dato : 07-03-04 07:14

Den bro du taler om er hvist den der går til slusen, og der er en
gennemsejlingshøjde på 3 meter ved mellem vandstand,
Til yderligere oplysning er den bro der går over Kalvebodsløbet , over
motorvejen bygget med en max gennemsejlingshøjde på 11 meter.
Håber det kunne hjælpe.
Christof

Fra : SFTSinternational

Dato : 07-03-04 08:06

DenBRO du mener er hvist den ved Sjællands