Er det her et "dårligt" kabinet?
Fra : Jacob Strue

Dato : 26-04-01 14:11

Aashima
Miditower, ATX WT-Y03 /300W

og hvorfor er det dårligt hvis det er??
det koster kun 399,- men kan det betale sig at give 200,- mere og få et
Aopen fx??? Syn's bare det er meget at give for et kabinet...........

Det skal bruges til et Soltek SL75-KAV med en Duron 750 UDEN OC. Ok?

<-Cleptomaniac->

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 26-04-01 14:29

Jeg har købt den udgave med 235 (eller er det 250) W strømforsyning.
Det er absolut ikke superkvalitet, men det fungerer da som det skal

Strømforsyningens blæser støjede ret kraftigt, men efter at have sat
den til 7 V i stedet for 12 V, kan man praktisk talt ikke høre den
længere.

Hvis du har de 200,- ekstra som du ikke vad hvad du skal bruge til, så
køb hellere et Aopen eller lign., men ellers er det et ok kabinet til
prisen.

/Jakob