Konv. til analog efter ADSL
Fra : IceKiller

Dato : 26-04-01 13:06

Jeg har fået min bekræftelse på ADSL, men TDC vil lægge den på min ISDN
linje, omså jeg vil konventere tilbage til analog.

Jeg snakkede med deres kundeservice, og de sagde jeg havde to muligheder.

1. Først konventering og derefter ADSL. Jeg vil blive sparket ned i køen.
Pris 450,00

2. Først ADSL og senere konventering fra ISDN til analog. TDC rykker ud og
ordner ASDL forbindelse uden ekstra omkostning.
Pris 450,00

Eller er der noget der er gået min næse forbi.
Jeg har valgt mulighed 2 omså det koster ekstra penge for TDC.

Mike Hansen