Test af Ram.........
Fra : Jacob Strue

Dato : 26-04-01 13:00

Helløw

Nu sad der nogle ram i min PC da jeg købte den, og nu vil jeg opgradere. Men
kan jeg teste om mine ram er PC66 - PC100 eller PC133??

Hope so.......

Cleptomaniac

Fra : JK

Dato : 26-04-01 13:49

"Jacob Strue" <strue@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Nu sad der nogle ram i min PC da jeg købte den, og nu vil jeg opgradere.
Men
> kan jeg teste om mine ram er PC66 - PC100 eller PC133??

På nogle Motherboards (f.eks. Asus) kan man se hastigheden når computeren
starter (på det vindue som viser processorhastighed, harddiskplads, antal MB
ram osv.)

/JK

Fra : Hans Pedersen

Dato : 26-04-01 14:06

On Thu, 26 Apr 2001 14:00:29 +0200, "Jacob Strue"
<strue@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Men
>kan jeg teste om mine ram er PC66 - PC100 eller PC133??

Måske du i stedet kunne identificere, hvilket bundkort der er tale om.
Så kan vi nok finde ud af resten.

Hans Pedersen, Esbjerg
http://h2ns.dk
ICQ#: 9178476

Fra : Sven

Dato : 26-04-01 15:45

Brug Sisoft Sandra. Den fortæller dig hvad rammen er sat til fra
fabrikantens side. Du bør dog vide, at langt det meste ram dog godt kan køre
hurtigere end det

Sven