Pris på neutralisation på hunkat
Fra : Anja

Dato : 10-03-04 20:16

Hej.

Jeg har læst herinde, at nogle af jer har fået kastereret jeres hankatte hos
Inges kattehjem og at det koster 500 kr. Men er der nogen af jer, der ved
hvad det koster for en hunkat ??

Hilsen Anja

Fra : Hr. Pedersen

Dato : 11-03-04 01:27

Prisen her på langeland er 700 kr. + 100 kr. for narkose.

Johny P.

Fra : Britta Sørensen

Dato : 11-03-04 08:26

> [...]
hos
> Inges kattehjem og at det koster 500 kr. Men er der nogen af jer, der ved

Hej Anja,
det med at få katten sterialiseret eller kastereret billigere ved Inges
Kattehjem , ved jeg det foreksempel ikke foregår i Lund afdelingen, om de
gør det hos de andre afdelinger kan godt være
Ude ved os tager dyrlægen "normal" pris for privat katte !
Men det lyder da som en god idè for dem som ikke altid har for mange
penge, det er jo en mindre indvistering især ved hun katten.
Håber nogle kan hjælpe dig, med venlig hilsen Britta

Fra : Doris

Dato : 11-03-04 10:55

Jeg gav 1500 kr for vores hunkat her i det mørke Jylland ;)
V.H. Doris

Fra : TomCK

Dato : 11-03-04 12:18

"Doris" <xdoris@mail.tele.dk> wrote in message
> Jeg gav 1500 kr for vores hunkat her i det mørke Jylland ;)
> V.H. Doris

Hej,

Vi gav lidt over 1700 kr for samtidig neutralisering og øremærkning i
Fr.værk. Det var steget omrking 200,- i forhold til samme tid sidste år (det
var dog ikke den samme kat

mvh
TomCK

Fra : Leyna

Dato : 12-03-04 05:08

On Thu, 11 Mar 2004 10:55:08 +0100, "Doris" <xdoris@mail.tele.dk>
wrote:

> Jeg gav 1500 kr for vores hunkat her i det mørke Jylland ;)

Og jeg gav 1340 kr. for det i Kbh. Det var dog incl. øremærkning og
vaccination.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Hr. Pedersen

Dato : 11-03-04 12:09

Fra : Winther

Dato : 11-03-04 14:55

"Hr. Pedersen" <johny_pedersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Prisen her på langeland er 700 kr. + 100 kr. for narkose.

Uha, håber ikke de vil operere uden på langeland...
Hvad med penicillin, er det så med i prisen eller kommer det også foruden?

Vh. Winther