Simba er død :(
Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 07-03-04 17:54

   Efter et voldsomt anfald døde han på vejen til dyrlægen :(((

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 07-03-04 18:28

Trine Stubbe Teglbjærg <snoe@nospam.dk> writes:

>    Efter et voldsomt anfald døde han på vejen til dyrlægen :(((

Stakkels jer :-:(:::O

Vi sender et stort cyberkram og trøstespinnbrum og tænder et lys så
Simba kan finde vejen til landet ved regnbuebroen *snøft*

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Louise Viborg

Dato : 07-03-04 18:46

On Sun, 07 Mar 2004 17:54:01 +0100, Trine Stubbe Teglbjærg
<snoe@nospam.dk> wrote:

>   Efter et voldsomt anfald døde han på vejen til dyrlægen :(((

Åhhh nej Trine! Det må have været forfærdeligt
Føler med dig!

Knus Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Dejlig hunkilling til salg!
Nyt kuld ventes i uge 15!

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 07-03-04 19:17

Åh, Herregud, Trine -- Det gør mig frygtelig ondt ..

Cyber-knus fra Pia og misserne

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Photos: http://community.webshots.com/user/pia_denmark

Fra : Oscar Leth

Dato : 08-03-04 13:15

Kære Trine,

jeg føler med dig - min lille elskede missepige døde i bilen på vej til
dyrlægen efter at have været prøvet udskrevet. Jeg vil aldrig glemme
hendes sidste kamp, som der ikke findes ord for. Aldrig har jeg været så
magtesløs.

Du må ikke bebrejde dig selv noget - Simba var hos dig og det er sikkert
det sted i verdenen Simba allerhelst ville være. Husk på, at du sørger
fordi du elskede Simba og ville Simba det bedste.

Kærlig hilsen

Oscar

Fra : Britta Sørensen

Dato : 08-03-04 18:35

"Trine Stubbe Teglbjærg" <snoe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Efter et voldsomt anfald døde han på vejen til dyrlægen :(((
>

> /Trine.
> What We Do in Life Echoes in Eternity.

Åhhh..... din stakkel, hvor jeg føler med dig

trøste knus Britta og misserne

Fra : Denise

Dato : 08-03-04 21:25

Trine Stubbe Teglbjærg wrote:
> Efter et voldsomt anfald døde han på vejen til dyrlægen :(((

Kære Trine
Åh, hvor er det forfærdeligt sørgeligt. Hvor er jeg ked af det på jeres
vegne.
Trøstekram Denise

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 08-03-04 23:12

<snoe@nospam.dk> wrote:

>   Efter et voldsomt anfald døde han på vejen til dyrlægen :(((

   Tak allesammen. Nu var vi godt klar over at han lå på vippen
da vi var igang med at forsøge at få ham på højkant efter et nyresvigt
- og han tog da også masser af vand og sågar mad til sig i løbet af
søndagen. Så håbet var jo efterhånden blevet højt - så da vi kom hjem
efter et kaffevisit og han lå der med kramper og stive øjne og
hvæsende vejrtrækning var vi altså noget bestyrtede. Desværre døde han
som sagt på vejen til dyrlægen i mine arme :( Jeg kunne ønske et af to
ting - at vi havde været hjemme da det startede. Eller at han havde
været død da vi kom hjem. Man tænker jo altid om man kunne ha gjort
noget som helst hvis man havde været der fra starten af anfaldet. Og
efter at have oplevet anfaldet kunne man godt ha ønsket slet ikke at
overvære det :(
   Nu hvor vi har fået ryddet lidt op efter sygdomsforløbet og
har fået det lidt på afstand er det ved at synke ind og det går bedre.
Det var trods alt bare sådan det skulle være - vi forsøgte at redde
ham og det slog så fejl. Nu ser vi så fremad i stedet og ønsker os en
ny bamsekat - når vi engang har fået købt os et hus så vi har bedre
plads til en famlieforøgelse af den slags.

Fra : Kate

Dato : 09-03-04 19:02

Hej Trine

Hvor sørgeligt at Simba døde, men et nyresvigt er ikke sådan at gøre
meget ved som jeg har forstået det

Jeg kan godt forestille mig hvor ubehageligt det må ha' været at finde
ham, men i har gjort for ham hvad i kunne og det er nok det i må støtte
jer til nu.

Jeg håber også at i engang må få mulighed for at få en ny bamsekat

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 09-03-04 22:36

On 09 Mar 2004 18:02:21 GMT, Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote:

>Hvor sørgeligt at Simba døde, men et nyresvigt er ikke sådan at gøre
>meget ved som jeg har forstået det

   Vi fik besked på at han havde 50% chance for at overleve. Men
vi skulle blive ved med at hælde vand på ham - 25 - 35 ml i timen
mindst. Desværre var han også forkølet så projektet med at få ham til
at drikke selv var lissom lidt dødsdømt så længe han var stoppet i
næsen. Men han fik meget vand... Det var bare ikke nok tilsyneladende
- ellers var der noget andet galt.

>Jeg kan godt forestille mig hvor ubehageligt det må ha' været at finde
>ham, men i har gjort for ham hvad i kunne og det er nok det i må støtte
>jer til nu.

   Og han havde en god tid mens han var her. Men jeg savner sgu
vores bamse - vores sofaspude - sofastykket. Sofaen var altså hans
domæne og han var fast inventar i den =)

>Jeg håber også at i engang må få mulighed for at få en ny bamsekat

   Ork - vi er igang med at kigge efter gård så jeg kan få hesten
hjem og kæresten kan få plads til en ordentlig garage så han kan rode
med bilen og sådan noget. Der burde nok være plads til en ekstra kat.
=) Men kattEN skal jo altså lige findes først - hvilket vi ikke har
alt for travlt med da vi jo alligevel lige har mistet Simba og vi i
øvrigt har de to damer. Det er ikke det samme for de er overhovedet
ikke kælne på samme måde - ej heller udstråler de den ro man normalt
forbinder katte med. _Det_ savner jeg enormt.

Fra : Kristina R M Weimer

Dato : 11-03-04 17:09

Trine Stubbe Teglbjærg <snoe@nospam.dk> wrote:

Min varmaste medkänsla

---
>efter at have oplevet anfaldet kunne man godt ha ønsket slet ikke at
>overvære det :(

Jag vet Jag har varit med om en katt som dog på golvet i mitt rum
(någon sorts kattinfluensa) och det var hemskt Å andra sidan - att
komma hem och hitta sin katt död... ( Helst vill man ju att de ska
leva för evigt.

Stor knus från H:fors

h. Kristina
--
There was no possibility of taking a walk that day.

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 11-03-04 22:30

On 11 Mar 2004 18:08:34 +0200, kweimer@cc.helsinki.fi (Kristina R M
Weimer) wrote:

> [...]
>(någon sorts kattinfluensa) och det var hemskt Å andra sidan - att
>komma hem och hitta sin katt död... ( Helst vill man ju att de ska

   Jaeh - men nu hvor jeg har overværet dødskampen så vil jeg
hellere finde katten død derhjemme - på den anden side - hvis de ikke
ser fredfyldt ud har man det jo slemt over det den har måttet lide :(
   Og han mangler - den stabiliserende faktor mellem de små damer
er væk nu og det mærkes.