Så er Fie og Maggie flyttet ;-(
Fra : Elwarth

Dato : 06-03-04 20:55

Hej allesammen.
Som I måske kan huske, så har vi haft en hittemis, Fie, og hendes 7
killinger boende siden september. De seks af killingerne flyttede i
december, men Fie og Maggie skulle blive her til det blev lidt mere forår.
Det blev det så i dag
Deres nye søde mor hentede dem i eftermiddags.
Det er både rigtig dejligt og enormt trist og tomt.
Rigtig dejligt, fordi vi ved, at de vil få det som blommen i et æg, og fordi
det var ved at være ret belastende at leve i et zoneopdelt hus (Frida ville
banke Fie, så siden nytår har vi holdt dem adskilt).
Men hvor var det bare svært at sige farvel til dem ;-(
Det var også hårdt med killingerne, men det har alligevel været værre at
sige farvel til Fie. Vi har jo kæmpet sammen med hende for at få både hende
og killingerne i god stand, og hun har kvitteret for vores indsats ved at
finde sig i alt, hvad vi har udsat dem for, uden at kny, i fuld tillid til,
at vi ville hende og hendes børn det bedste. Og hun har været meget kælen og
kontaktsøgende.
Nu er hun sammen med sin sidste killing draget videre i livet, og vi vil
savne hende meget ;-(

Venligst
Dorthe

Fra : Nina Søgaard

Dato : 07-03-04 00:30

Hej Dorthe.

Jeg føler med dig, selvom det er det bedste for kat og menneske er det
ikke nemt at sige farvel! Det eneste man kan trøste sig med er at man
har været med til at skabe et langt bedre liv for dem, og det er bestemt
værd at tage med!

Fortsat held og lykke.

MVH.
Nina Søgaard.

Fra : Kate

Dato : 07-03-04 10:34

"Elwarth" <elwarth@KATTENSjellingnet.dk> wrote in

> Nu er hun sammen med sin sidste killing draget videre i livet, og
> vi vil savne hende meget ;-(

Det tror jeg gerne på. Men det er nu alligevel skønt at erfare hvor
mange gode mennsker der er, specielt i en tid hvor man hører om så
mange dårligdomme.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Elwarth

Dato : 07-03-04 11:13

Hej igen
Jeg har allerede hørt fra deres nye mor, både i aftes og i dag. Det lyder
til, at alt går rigtig fint
I dag har de mødt deres nye legekammerat, en stor hund, og det tog de også i
stiv pote. De blev bare liggende i kurven og nøjedes med at hvæse, hvis den
kom inden for en halv meter.

Venligst
Dorthe

Fra : Ragna

Dato : 07-03-04 14:37

Hej Dorthe!
Selv om det er svært, at de to sidste hittemisser nu er flyttet, må det
alligevel være en dejlig fornemmelse, at du har givet dem alle 8 et godt
liv - først hos jer, og senere hos andre kattevenner.
De kan takke dig for, at de ikke skal leve en kummerlig tilværelse som
hjemløse katte.
Det er dyreværnsarbejde på det praktiske plan!

--
Venlig hilsen, Ragna.