Min kat har cancer 3
Fra : Jan W Nielsen

Dato : 06-03-04 19:10

Hej Folkens

Jeg vil lige vende tilbage med meldingen om hvordan det gik vores kat, der
for tre uger siden fik diagnosticeret en mulig brystkirtel-kræft.

For knap 14 dage siden blev den opereret - fik fjernet tre svulster fra
brystet.

I går fik vi svar fra den laboratorium, der skulle analysere de vævsprøver,
der var taget fra de bortopererede svulster: Det var godartede celler, og
altså ikke kræft.

Hendes prognose lyder på et langt og godt liv fremover.

Prisen var knap 4.500 kroner for blodprøver, røntgenfotografering, operation
og laboratorie-undersøgelse af vævsprøver.

/Jan W Nielsen

Fra : Maria Hansen

Dato : 06-03-04 19:40

Hej

Tillykke med det....det var glædeligt at høre, at katten får et langt og
godt liv..
Endnu en lykkelig historie !

Hilsen

Maria

Med venlig hilsen
Maria Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 07-03-04 10:32

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote in

> Hendes prognose lyder på et langt og godt liv fremover.

Århh, det var dejligt at høre.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Denise

Dato : 07-03-04 11:23

Jan W Nielsen wrote:
> [...]
> godartede celler, og altså ikke kræft.
>
> Hendes prognose lyder på et langt og godt liv fremover.

Hej Jan
Dejligt med gode nyheder og tak fordi du meldte tilbage her i gruppen .
Nus missen fra mig.

--
Hilsen Denise