KILLINGELISTE
Fra : Jane …:€)>

Dato : 05-03-04 08:50

Ok - nu har jeg lavet en side til en killingeliste inde på mit site.

Så hvis i har killinger til salg, så bare kom med et link, og jeg vil sætte
det ind på siden.

Iøvrigt, hvis i har gode idéer til indhold på siden udover det eksisterende,
skal i endelig sige til - eller komme med nogle gode tekster om noget fakta
om katte, som jeg må bruge.

Mvh Jane

www.125.dk/cats

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 05-03-04 16:17

On Fri, 05 Mar 2004 08:49:57 +0100, "Jane …:€)>"
<virker@hotmail.NOSPAMcom> wrote:

> [...]
>skal i endelig sige til - eller komme med nogle gode tekster om noget fakta

Hej Jane

Super ideer du har fået der, men vil da lige fortælle at der er
allerede en side med killinger til salg af forskellige racer
www.killingelisten.dk

Fra : Jane …:€)>

Dato : 05-03-04 18:02

> Fra: Camilla Sabroe <pepperNOSPAM1@albertsen.org>
> Dato: Fri, 05 Mar 2004 16:17:16 +0100
> Emne: Re: KILLINGELISTE

> Hej Jane
>
> Super ideer du har fået der, men vil da lige fortælle at der er
> allerede en side med killinger til salg af forskellige racer
> www.killingelisten.dk

Ok - mon det gør noget med en til?

Det er en ganske fin idé - jeg vidste ikke der var en i forvejen. hihi...

Mvh Jane

Fra : Louise Viborg

Dato : 05-03-04 18:34

Jeg synes bestemt ikke det gør noget med nogle flere killingelister

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Dejlig hunkilling til salg!
Nyt kuld ventes i uge 15!

On Fri, 05 Mar 2004 18:02:16 +0100, "Jane …:€)>"

Fra : Battlefield´s

Dato : 05-03-04 18:38

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg synes bestemt ikke det gør noget med nogle flere killingelister

Hej
Både og.... problemet med flere lister bliver,at det bliver mere
uoverskeligt for køberne.
Vi har haft en del henvendelser på vores kuld via www.killingelisten.dk
men de fleste var af den slags, der starter med at spørge om prisen, og så
hopper fra igen. Måske er det bare folk, der surfer rundt på nettet uden at
være rigtigt interesserede i en killing.
Hilsen Vibeke

Fra : Jane …:€)>

Dato : 05-03-04 21:04

[snip]
> [...]
> hopper fra igen. Måske er det bare folk, der surfer rundt på nettet uden at
> være rigtigt interesserede i en killing.

Kunne man evt. sætte prisen på killinger på sin side, så folk allerede der
kan se, hvad den er?

Så ved man, at dem der ringer/skriver virkelig ER interesseret i katten - og
ikke kun prisen?

Jeg kunne selv finde på at spørge om det samme - men bestemt ikke sådan at
det skal misforstås til, at det er pengene som er det vigtigste - mere, at
det KAN være en afgørende faktor om katten koster 500 kr. eller 8000 kr.

Mvh Jane

Fra : Battlefield´s

Dato : 05-03-04 21:16

"Jane .:?)>" <virker@hotmail.NOSPAMcom> skrev i en meddelelse
> [...]
> det KAN være en afgørende faktor om katten koster 500 kr. eller 8000 kr.

Hej
Ja, det var da en mulighed. Der er ikke noget galt i at folk spørger om
prisen, men det virker nogle gange som om det er det eneste, der betyder
noget. Jeg ved, at mine killinger ikke hører til de dyreste indenfor min
race, derfor tyder det på, at folk slet ikke har sat sig ind i hvad en
racekat koster. Det lyder nogle gange som om de tror, at katten næsten er
gratis og så skal der følge alt muligt med til samme pris
Selvfølgelig må man da gerne ringe bare for at høre nærmere, men mange
skriver mails som de aldrig følger op på, når de har fået prisen at vide.
Hilsen Vibeke

Fra : Jane …:€)>

Dato : 05-03-04 21:52

[snip]
> Selvfølgelig må man da gerne ringe bare for at høre nærmere, men mange
> skriver mails som de aldrig følger op på, når de har fået prisen at vide.
> Hilsen Vibeke

Ja - træls - men nok desværre umuligt at undgå ved enhver form for "handel"
med noget.

Der er også mange der går i dyrhandel bare for at kigge, og spørger til en
masse og om en masse uden at købe noget og uden at komme igen.

Men en høflig tilbagemelding med et "ja" eller et "nej", er så lidt, at de
fleste burde kunne afsætte "tid" til det.

Mvh jane

Fra : Kristina R M Weimer

Dato : 05-03-04 18:23

Jane =?ISO-8859-1?B?hTqA?=)> <virker@hotmail.NOSPAMcom> wrote:

>Ok - mon det gør noget med en til?

Säkert inte

Förövrigt tycker jag att du absolut ska länka till www.vildkat.dk. Det finns
fina banner också. Och glöm inte gruppens hemsida (Sen när den börjar
fungera igen alltså

h. Kristina

--
There was no possibility of taking a walk that day.

Fra : Morten Højgaard Roth

Dato : 05-03-04 19:03

Jane skrev:

> Ok - mon det gør noget med en til?

> Det er en ganske fin idé - jeg vidste ikke der var en i forvejen. hihi...

Jane - kunne du ikke formås til at beskære de citater, som du svarer på?
Uden at jeg skal virke som en politibetjent, er det dog utroligt
irriterende, at flertallet på dyr.kat ikke kender de mest basale regler for
nyhedsgrupperne.

Vh

Morten

Fra : Jane …:€)>

Dato : 05-03-04 20:59

> [...]
> Uden at jeg skal virke som en politibetjent, er det dog utroligt
> irriterende, at flertallet på dyr.kat ikke kender de mest basale regler for

Skal nok.

Mvh Jane

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 05-03-04 19:08

> [...]

>Ok - mon det gør noget med en til?
>
>Det er en ganske fin idé - jeg vidste ikke der var en i forvejen. hihi...

Hej Jane

Nææ det er da fint med lidt konkurrence )