Udstilling og vaccination
Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 03-03-04 22:56

Ja, nu stiller jeg et dumt spørgsmål som jeg har stillet før - og vist nok
også fået svar på, men gentagelse fremmer forståelsen så jeg håber I bærer
over med mig.

Alle tre misser skal på deres første udstilling om ni dage, og det bliver
Devis første. Men der er altså noget jeg er lidt i tvivl om med hensyn til
Devi og hendes vaccinationspapirer.

På hendes vaccinationspapirer er der et klistermærke og et stempel for at
hun er vaccineret i maj måned 2003. Det var da jeg købte hende på
internatet. Lige nedenunder klistermærket står der håndskrevet at
genvaccination anbefales i juni 2003 og maj 2004. Hun er ikke genvaccineret
endnu og stemplet fra sidste maj er det eneste i papirerne. Jeg aner ikke om
hun er blevet vaccineret af de tidligere ejere, hun var trods alt knap seks
måneder da hun valgte mig som ny slave.

Men er hun så dækket til at komme på katteudstilling?
Eller skal jeg hoste op med de ekstra penge og skynde mig at få hende
vaccineret igen? Og kommer jeg så ikke for tæt på udstillingsdatoen næste
lørdag alligevel?

Som sagt er det sikkert et dumt spørgsmål, men det har med garanti et godt
svar

Mvh Tina - og kommende udstillingsdebutant Devi
--
www.1001kat.dk
www.gizzemissen.dk

Fra : goofy

Dato : 04-03-04 09:36

Hej Tin> På hendes vaccinationspapirer er der et klistermærke og
> [...]

at
> genvaccination anbefales i juni 2003 og maj 2004. Hun er ikke

Uden at være 100% sikker skulle dine katte have været genvac.
Reglerne står i det blad ( kattemagesinet) som du modtager en
gang imellen.
Vac. såvidt jeg husker senest 14 dg før udstillingen.

> [...]
alt knap seks
> måneder da hun valgte mig som ny slave.
>
> Men er hun så dækket til at komme på katteudstilling?
Det mener jeg ikke
> [...]
hende
> vaccineret igen? Og kommer jeg så ikke for tæt på

Katten skal vac.

> Som sagt er det sikkert et dumt spørgsmål, men det har med
garanti et godt
> svar

Ingen dumme spørgsmål - kun dumme svar

Hilsen
Steen Vinbæk

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 05-03-04 21:07

Steen Vinbæk skrev i en meddelelse...

> Katten skal vac.

Takker for svaret - Devi er lige blevet vaccineret i dag - og tjekket i alle
ender og kanter med en melding om alt ok og sikke en smuk og velplejet kat -
så jeg er helt stolt nu

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk