Advarsel ............ grum historie i avis~
Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 03-03-04 07:28

Sikke noget at få øjne til

http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=257796/

Nus lidt mere om Jeres små venner og send den lille masser af venlige
tanker, ligsom jeg vil gøre

M.v.h.
Lise

Fra : Helle

Dato : 03-03-04 09:18

"Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff" <lboden@mail.nospam.dk> wrote in message
> [...]
>
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=257796/
>
> Nus lidt mere om Jeres små venner og send den lille masser af venlige

Hold da op....jeg er målløs og græder lige nu. Hvordan kan nogen være
sådan?? jeg ved næsten ikke hvad jeg skal sige. Stakkels lille hund. Hvor
ville jeg gerne tage den til mig og fylde den med min varme og
kærlighed...det har den i hvert fald fortjent!

Bødestraf....kan det virkelig ikke gøres bedre? disse mennesker skulle i
fængsel!

Jeg er gal...meget gal!

Mvh en trist Helle

Fra : fam. Ager

Dato : 03-03-04 11:18

Hvordan kan man dog...hvad f..... går der igennem hovedet på sådanne
afstumpede mennesker?, hvis overhovedet noget!!, det er simpelthen så lavt
og tarveligt. Gid de må brænde op hos f..... selv!!!
Marie.
"Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff" <lboden@mail.nospam.dk> skrev i en
meddelelse news:40457ad9$0$27432$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

---
T-man

Fra : Jokerman

Dato : 03-03-04 11:49

> [...]
>
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=257796/
>
> Nus lidt mere om Jeres små venner og send den lille masser af venlige

Dumme svin Gid de må rådne op i helvedet. BØDESTRAF!!!!! Come on man. De
skal have en straf der er lang værre. Hvad jeg forestiller mig vil jeg ikke
komme ind på her..men hvor langt ned kan man komme. Mishandle en hund - et
levende væsen på den måde - så tilhøre man fandme ikke længere den
menneskelige race. De har ikke nogen menneskelighed og skal heller ikke
behandles med en sådanne.
At man kan få sig selv til noget sådan, så kan man finde på så meget andet.
Psykiatrisk forvaring på ubestemt tid og et par elektrochok vil være en god
start. Nå så kom jeg alligevel frem med et forslag til straf. Jeg er fandme
..så vred lige nu!!!
Hilsen Jokerman

Fra : Figaro

Dato : 03-03-04 19:05

Send dem der har gjort det hen til mig så skal jeg fandeme nok vise dem ..
Hold op hvor kan jeg blive rasende!!! De skal have revet deres pikke, ører,
bryster, næser og alt skal rives og flåes af dem!!! De skal piskes til
døde!! Stikkes i med slappe knive og have prikkede øjne ud!! De skal totures
hvert minut til de dør!!

BØDESTRAF??? Hvad er det for et latterligt samfund!!! De skal have skal de
... send dem til Texas og giv dem dødsstraf, det er det mindste man kan dømme
dem til!

Sorry, men kan slet ikke tålerere sådan noget!

Fra : Helle

Dato : 03-03-04 19:43

"Figaro" <sukkermel@sukkermel.dk> wrote in message
> [...]
dømme
> dem til!
>
> Sorry, men kan slet ikke tålerere sådan noget!

Det skal du ikke undskylde...jeg kan kun give dig ret!

Mvh Helle

Fra : maria courchaine

Dato : 03-03-04 13:45

Jeg kan ikke læse artiklen fra BT - men kan forestille mig hvad det
er.... uuhhh! Man blir' så vred! Tænk at nogle mennesker kan være så
onde og lede og forvolde dyr så megen skade!

Jeg ved ikke helt hvad jeg synes straffen burde være - men den burde i
hvertfald være meget højere! Bøder + Fængselsstraf.

(Sidst jeg så sådan noget ønskede jeg at de ansvarlige skulle have en
ordentlig omgang tæsk - men det blir næppe retspraksis herhjemme....)

Med venlig hilsen
maria courchaine
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : jobe

Dato : 03-03-04 14:06

de skulle selv have samme behandling. INTET mmindre kunne gøre det. de
skulle have lov til at lide lige så meget som hunden og så kunne de sku lære
det kunne de. bødestraf er ikke nok de skulle på en offentlig plads sættes
med bar røv op på en brandvarm kogeplade.
sådan nogen forbandede svin.

Fra : Britta Sørensen

Dato : 03-03-04 14:36

> [...]
>
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=257796/
>
> Nus lidt mere om Jeres små venner og send den lille masser af venlige

Puha.. sikke et grimt syn, jeg bliver vildt ulykkelig, det er så uvikrligt
at nogen kan finde på den slags. Stakkels lille hund, ej.. sikke et traume

Jeg sender mange varme og ulykkelige tanker til den lille hund !!
Forstår godt jeres vrede, i min verden skulle de s*u have samme behandling,
og se hvor sjovt de så synses det vil være, de s*#*er !!

M.V.H. en uforstående Britta

Fra : Lene Vang

Dato : 03-03-04 17:20

> [...]
behandling,
> og se hvor sjovt de så synses det vil være, de s*#*er !!

Lidt nyt om hunden fra Jubii's debat forum:

af: Campanule
Mishandlet hund har det fysisk ok
Jeg blev så oprørt af at læse om den mishandlede lille hund. Derfor ringede
jeg til dyrlægeklinikken i Snedsted. Hunden har det ret godt fysisk og er
tilbage hos den rigtige ejer. Denne ejer er dybt ulykkelig over, det der er
sket. Og ejeren skal tage hunden med på dyrlægeklinikken nogle gange til
kontrol. Det psykiske vides endnu ikke om det kommer i orden.

Og jeg synes, det er så godt, at artiklen kom her på Jubii, så vi kan se, at
ikke alle dyr har det godt.

__________________
Vågn op! Se dig omkring i Danmark og resten af verden - dyr af alle slags
lider ufatteligt meget. Hjælp dem - støt dyreforeningerne!

--

Hilsen

Lene Vang
http://community.webshots.com/user/lene_vang

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 03-03-04 22:36

Tak Lene, det var rart at læse, trods alt. Vi talte netop om på arbejdet i
dag, hvordan det tidligere ejer havde det ved at høre sådan noget.

M.v.h.
Lise