kærligt hjem søges
Fra : Linda Christensen

Dato : 01-03-04 16:10

hej alle.
jeg har en dejlig mainecoon hun på 2 år som søger nyt hjem
det skal være et hjem hvor hun vil bli nusset meget og få det som
blommen i et æg
hun skal gå med max en anden kat gerne kastrat...da hun ikke er for go
til mange katte.
hun er med stamtavle og er neutraliseret
hun er indekat og det skal hun bli ved med
har det interresse så skriv til mig.
hun er på vildkatten hendes navn er fashion
prisen kan der snakkes om da det ikke er det vigtigste, det vigtigste er
at hun får et rigtig godt og blivene hjem : )

Med venlig hilsen
Linda Christensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 01-03-04 19:05

> [...]
> prisen kan der snakkes om da det ikke er det vigtigste, det vigtigste er
> at hun får et rigtig godt og blivene hjem : )

Har du spurgt opdrætteren?

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Linda Christensen

Dato : 02-03-04 17:57

> Har du spurgt opdrætteren?
>
> Hilsen Nina
> www.tendertribes.dk

jep opdrætteren er desværre ikke længere eksisterene som opdrætter er
indlagt pga alvorlig sygdom og hun har os hukomelses tab så desværre : (

Fra : fam. Ager

Dato : 02-03-04 19:00

Hej Linda!
vi har helt sikkert "ægget til blommen", foruden os voksne er der 3 børn der
elsker og respekterer dyr, en kastrat på 8 mdr., MEN her er også en lille
hund, og så bor vi på Bornholm, det er jo lidt af en smuttur (-: , Men hun
ville ihvertfald få et indendørs paradis.
allervenligst Marie.
"Linda Christensen" <sj-lcKATTE@BAKKEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> prisen kan der snakkes om da det ikke er det vigtigste, det vigtigste er
> at hun får et rigtig godt og blivene hjem : )

---
T-man

Fra : Linda Christensen

Dato : 03-03-04 10:46

hejsa
ja det er da noget af en tur og i kommer vel ikke lige et smut til
djursland : )

Fra : fam. Ager

Dato : 03-03-04 11:10

Her er noget så dejligt at bo, men man er så pokkers afskåret fra omverden!!
Du skulle vel ikke kende nogen der kender nogen som skal herover!??

Fra : Linda Christensen

Dato : 03-03-04 11:42

hejsa
nej desværre ikke!
håber jeg finder et godt hem tættere på mig selv så er der os mulighed
for at jeg kan se hende igen : )

Fra : fam. Ager

Dato : 04-03-04 13:59

> hejsa
> nej desværre ikke!
> håber jeg finder et godt hem tættere på mig selv så er der os mulighed
> [...]

Det kan jeg godt følge dig i!!! Held og lykke!
Marie.

---
T-man

Fra : Linda Christensen

Dato : 10-03-04 18:14

> [...]
> prisen kan der snakkes om da det ikke er det vigtigste, det vigtigste er
> at hun får et rigtig godt og blivene hjem : )

nu har jeg fundet et godt hjem til misse pigen : )