Støvsugning af katte
Fra : Danielle Nielsen

Dato : 01-03-04 14:51

Hej!

Er der nogen af jer andre der har katte, som kan lide at blive støvsuget?
Jeg har 2 - den ene syntes det er sjovt og den anden syntes det er deeejligt
(og lidt fjollet bliver han også).

Mvh.
Danielle

Fra : Kate

Dato : 01-03-04 22:21

"Danielle Nielsen" <suzieSLET@FJERNwebspeed.dk> wrote in

> Er der nogen af jer andre der har katte, som kan lide at blive
> støvsuget?

Er du gal, NEJ. Her forsvinder 3 somdug for solen når jeg støvsuger og
een (Johan) lægger sig i kradsetræet mens han holder nøje øje med hvor
jeg og støvsugeren er.
Jeg kendte faktisk engang en som støvsugede sine kaniner i fældetiden,
heller ikke det har været en success her.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Hrönn Samsonardóttir

Dato : 02-03-04 14:21

> [...]

> Jeg kendte faktisk engang en som støvsugede sine kaniner i fældetiden,
> heller ikke det har været en success her.

Furby er ligeglad med støvsugeren men jeg har aldrig ligefremt prøvet at
støvsuge hende, ku´ være at jeg skulle prøve det en dag.........
Tarzan derimod er en rigtig Gummi- Tarzan, han er bange for alle
underlige lyde og forsvinder hurtigt når jeg støvsuger.
Jeg kan se det for mig hvordan kaninerne ville reagere hvis jeg dukkede
op med en støvsuger ude i kaninhuset og gik i gang med at støvsuge
dem...... :-/ det tror jeg ikke ville øge min popularitet hos dem.......

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Di Di

Dato : 02-03-04 11:07

> [...]
> Jeg har 2 - den ene syntes det er sjovt og den anden syntes det er deeejligt

Paulus elsker at blive støvsuget (lav sugeeffekt), han spiller bare så
lækker når han får en tur Phister derimod bliver bange og stikker af
bare han ser en slukket støvsuger. Sådan er de jo så forskellige.

Med venlig hilsen
Di Di
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Lene Hansen

Dato : 02-03-04 14:34

Jeg behøver ikke at tage hensyn til det med at støvsuge. Dem der er bange,
går op på 1. sal .mens jeg støvsuger nedenunder og omvendt. Men når det så
er sagt, så eeelsker min perserhankat, Pingo, at blive støvsuget!! Han ser
ret komisk ud når støvsugeren har været rundt omkring på ham i hans lange
pels. Pelsen står ud til alle sider og den statiske elektricitet er ret
tydelig......
Når han høre suget fra støvsugeren, så er det store spørgsmål om jeg nu får
lov til at støvsuge i fred, for han cirkler rundt om støvsugeren og miaver i
håb om at få gennemsuget pelsen. Selv halen får lov til at ryge helt op i
røret!
Jeg skal se om jeg kan tage et billede af ham under støvsugning en dag, så
kan I selv se at det kan altså også lade sig gøre med en kat, der IKKE er
bange for støvsugeren.

Hilsen

Lene

Fra : Stine Hilskov

Dato : 02-03-04 15:46

Min Farmors gamle Reersøkat elskede også at blive støvsuget. Meget praktisk
må man sige, men har desværre aldrig selv haft en af slagsen.

Hilsen Stine

Fra : Danielle Nielsen

Dato : 03-03-04 10:34

Ja, min Smilla var bange for støvsugeren og gemte sig i starten. Men så
begyndte hun at gå i vejen, og man skulle nærmest skubbe til hende med
mundstykket for at komme til. Så blev det morsomt når jeg støvsugede deres
gulv-loft kradsetræ og så tænkte jeg at når hun er så nærgående så kan hun
også blive støvsuget lidt (med den dér børste med bløde hår til møbler og
sådan) - det syntes damen jo så var morsomt, og fik en fjantet udtryk i
hovedet. Så her den anden dag kom Peanut så også og mængede sig i
kradsetræet - han fik et sug og blev sidende på sin flade og nød det.
Derefter smed han sig ned med maven i vejret og blev så også støvsuget der.
Han kunne vist være blevet ved med dét, og lidt pjattet så han også ud
Så det må jo være en lidt utraditionel form for pelspleje

Mvh.
Danielle