Forbandede hankatte og deres strinteri
Fra : Winther

Dato : 01-03-04 12:47

Nu er jeg blevet rigtig sur. Vi har en mega hankat udenfor, som før har
strintet inde hvis der stod et vindue åbent. Efter langtur i bilen glemte vi
at få døren lukket da vi ryddede bilen for bagage. Kræet har så set sit snit
til at strinte i bilen og resultatet er en modbydelig stank. Er der nogen
der har den ultimative løsning til at få stanken væk, altså ingen skrotning,
men så vi kan bruge bilen uden at stinke af hankattepis. Jeg kan ikke se
hvor der er strintet

Vh. Winther

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 01-03-04 12:53

"Winther" <Falk-Petersen@sletget2netadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
skrotning,
> men så vi kan bruge bilen uden at stinke af hankattepis. Jeg kan ikke se

Har hørt at Rodalon skulle være effektivt mod den slags lugte (stank)

Fra : DK-Pisik

Dato : 01-03-04 13:05

VirkonS burde også ku tage det

/ Inger Kaya
DK-Pisik

Fra : Bettina Hansen

Dato : 01-03-04 13:03

Hejsa

Winther wrote:
> Er der nogen der har den ultimative løsning til at få stanken væk,
> altså ingen skrotning, men så vi kan bruge bilen uden at stinke af
> hankattepis. Jeg kan ikke se hvor der er strintet

Prøv at købe noget Anti-odor lugtfjerner hos dyrelægen eller
dyrehandleren. Det er en spray som aktiv går ind og fjerner lugt - den
er *ret* effektiv - vi bruger den selv hvis katten har afleveret en
rigtig stinker i kassen... Der kommer en svag duft af citron lige når du
sprøjter med den men bagefter er luften frisk og ren - ikke stinkende af
parfume som mange andre lugtfjernersprays som virker ved at overdøve
stanken med en kraftigere lugt/stank ;)

Hvis du ikke ved hvor der er strintet må du sprøjte inde i selve
bilen... Stanken vil nok komme tilbage efter noget tid men så sprøjt
igen - efter nogle dage (eller uger?) er det formodentlig væk.

Mvh Bettina

--
http://chin.dk
http://sponsorbarn.info

Fra : Tournesol

Dato : 01-03-04 14:53

Hejsa

Jeg bruger pis´s væk de tager lugten fint samtidig med at det dufter godt .
Jeg bruger det hvis min han får strintet.
Du kan købe det på www.kattens.net

Spin Henriette.

--
Dk Tournesol