Legekammerat søges
Fra : Oscar Leth

Dato : 29-02-04 22:13

Jeg hedder Oscar og er en blanding af norsk skovkat og perser på næsten 7
år. Min elskede søster er gået bort, hvilket er et stort savn for mig og
min menneske Mor og Far.

Så nu efterlyser jeg en blanding af norsk skovkat (eller maincoon) og
perser på Sjælland. Allerhelst en missepige på 5 - 11 måneder og det
ville være en
drøm, hvis hun var tortie med hvid.

Hun skal være indekat, renlig, kælen og gerne en rigtig puttegøj.

Jeg kan tilbyde mig (kastreret), et kæmpe kradsebræt, en stor lejlighed,
masser af omsorg, tv for katte og kærlighed fra mine mennesker.

Lille missepige, kom og bliv en del af vores familie.

Oscar

Med venlig hilsen
Oscar Leth
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Spangkuk

Dato : 29-02-04 22:55

"Oscar Leth" <oscarbassemandKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en
meddelelse

[SNIP]

OMG !

Spang

Fra : zasha

Dato : 01-03-04 12:46

<klip>
> Så nu efterlyser jeg en blanding af norsk skovkat (eller maincoon) og
> perser på Sjælland..
</klip>

Du må da lige kikke forbi http://www.vildkat.dk, der venter en masse
vidunderlige kate på et nyt hjem :)

Mange kattevenlige hilsner fra

--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk
og
http://chocolade.dk

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-04 19:18

Du kan også prøve på www.dyrenettet.dk

Fra : Oscar Leth

Dato : 03-03-04 22:33

Hej med jer,

og tak for tippet - jeg har allerede været forbi.

Miauuuuuuu

Fra : Oscar Leth

Dato : 27-03-04 12:20

> Jubi så fik jeg en legekammerat - tak for alle de dejlige henvendelser!

Oscar

Fra : Eva Schmidt

Dato : 27-03-04 20:36

"Oscar Leth" <oscarbassemandKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en meddelelse news:406563528d858@dk-fritid-dyr-kat.dk...

> Oscar

Hej Oscar

Tillykke med din nye kammerat, håber I får det rigtigt fornøjeligt sammen!
Kunne du ikke berette lidt mere om den nye, tænk på alle de kattetosser,
der sidder her, og ikke kan få nok af, at læse om katte!
Og billeder, billeder, billeder - af både dig og den nye!

mvh Eva