JBH død??
Fra : Louise Viborg

Dato : 24-02-04 18:12

Er der nogen der har hørt rygter om at JBH er død?

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Dejlig hunkilling til salg!
Nyt kuld ventes i uge 15!

Fra : Helle

Dato : 24-02-04 18:12

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> wrote in message
> Er der nogen der har hørt rygter om at JBH er død?
>
> Mvh. Louise
> Katteri DK Shuno Zahra
> Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
> http://www.shunozahra.dk
> Dejlig hunkilling til salg!
> Nyt kuld ventes i uge 15!

Næeh, men det ville da glæde mig hvis han var

Mvh Helle

Fra : Hr. Pedersen

Dato : 24-02-04 18:16

Hvem er JBH ?

Johny P.

Fra : Louise Viborg

Dato : 24-02-04 18:25

On Tue, 24 Feb 2004 18:15:31 +0100, "Hr. Pedersen"
<johny_pedersen@FJERNhotmail.com> wrote:

>Hvem er JBH ?
>
>Johny P.

Jens Breth Hansen, eller bedre kendt som Dr. Død!
http://www.hellemose.dk/JBH/jbh.htm

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 24-02-04 18:29

Louise Viborg <nospam@shunozahra.dk> wrote:
> Er der nogen der har hørt rygter om at JBH er død?

Der var en dødsannonce i JP i sidste uge, men det er enten faderen eller
broderen, der også er (var) dyrlæge der er død.

M.v.h
Niels

Fra : Louise Viborg

Dato : 24-02-04 18:35

On Tue, 24 Feb 2004 18:28:34 +0100, "Niels Jacobsen"
<niels.k.jacobsen@nospam.dk> wrote:

>Der var en dødsannonce i JP i sidste uge, men det er enten faderen eller
>broderen, der også er (var) dyrlæge der er død.

Ja, det er rigtigt...hans bror er også dyrlæge.
Øv får jeg næsten lyst til at sige Nu troede jeg lige han ikke
skulle tage flere dyreliv

Fra : anja rasmussen

Dato : 24-02-04 20:12

> Louise Viborg skrev:

> Ja, det er rigtigt...hans bror er også dyrlæge.
> Øv får jeg næsten lyst til at sige Nu troede jeg lige han ikke
> skulle tage flere dyreliv
>
> Mvh. Louise
> Katteri DK Shuno Zahra
> Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
> http://www.shunozahra.dk
> Dejlig hunkilling til salg!
> Nyt kuld ventes i uge 15!

Ja ØV!

Med venlig hilsen
anja rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Lene Hansen

Dato : 24-02-04 20:51

Nu har jeg ikke været med i nyhedsgrupperne så længe, men hvad har denne
dyrlæge på samvittigheden? Noget slemt kan jeg næsten gætte? Men hvordan kan
han så få lov til at blive ved med at være dyrlæge og så længe klienter
bruger ham, har han jo også et levebrød?!

Lene

Fra : Louise Viborg

Dato : 24-02-04 21:37

Fra : Louise Viborg

Dato : 24-02-04 21:39

wrote:

> [...]
>han så få lov til at blive ved med at være dyrlæge og så længe klienter
>bruger ham, har han jo også et levebrød?!

Hej Lene!
Du kan læse om denne dyrlæge på dette link:
http://www.hellemose.dk/JBH/jbh.htm Der har Marianne samlet en masse
artikler om JBH. Men det er barsk læsning!
Hvorfor han blvier ved at være dyrlæge? Tjaaa...det undre vi os også
over! Han er emget billig, og det tiltrækker desværre kunder, men det
er ikke alle der kan hente deres elskede kæledyr i levende live efter
at have været i hænderne på JBH

Fra : Hr. Pedersen

Dato : 24-02-04 22:32

Er der nogen som har tænkt på at lave en liste med dyrlæger som kan
anbefales? Hvis ikke, vil jeg gerne lægge ud med at anbefale min dyrlæge
igennem 10 år. Han hedder Henning Larsen, Engdraget 9, i Rudkøbing på
Langeland. Henning er en meget behagelig dyrlæge, som tar' sig den tid det
tar'. Ej heller er han særlig dyr prismæssigt.

Johny P.

Fra : Allan

Dato : 24-02-04 22:40

"Hr. Pedersen" <johny_pedersen@FJERNhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Langeland. Henning er en meget behagelig dyrlæge, som tar' sig den tid det
> tar'. Ej heller er han særlig dyr prismæssigt.

Hej Johny

Der er en hjemmeside der er tilknyttet til denne news gruppe
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk
Her er der en masse mulighedder
Prøv at se

Mvh Allan

Fra : Danielle Nielsen

Dato : 25-02-04 00:55

Louise Viborg wrote:

> Ja, det er rigtigt...hans bror er også dyrlæge.

Var broderen mon ligeså "dygtig" som JBH??

Mvh.
Danielle

Fra : Louise Viborg

Dato : 25-02-04 15:27

On Wed, 25 Feb 2004 00:54:57 +0100, "Danielle Nielsen"
<suzieSLET@FJERNwebspeed.dk> wrote:

>Var broderen mon ligeså "dygtig" som JBH??

Jeg tror det ikke. Så havde man nok hørt om det.

Fra : Kate

Dato : 25-02-04 21:53

"Danielle Nielsen" <suzieSLET@FJERNwebspeed.dk> wrote in

> Var broderen mon ligeså "dygtig" som JBH??

Jeg mener der er er en fætter som er godt med, desværre

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.