Min kat har cancer - 2
Fra : Ukendt

Dato : 24-02-04 14:02

Hej igen

Tak for jeres svar, da jeg for nogle dage siden skrev om, at vores kat havde
fået konstateret en formodet kræftsvulst bag den ene brystvorte.

Vores kat Mille, der er en hunkat på måske 9 år, var på dyrehospital i
mandags, hvor hun gennemgik yderligere undersøgelse og operation. Blodprøver
og røntgenundersøgelsen tydede ikke umiddelbart på, at den formodede kræft
havde spredt sig til andre steder i kroppen.

Der var i alt tre svulster ved siden af hinanden bag brystvorten. De var
alle let tilgængelige og "så fornuftige ud". Samtidig fik hun fjernet
livmoderen, så hun ikke længere skal have p-piller.

Nu er hun på smertestillende medicin og antibiotika og ligger i vores
seng - og hun klager sig lidt på grund af smerter, når hun skal vende sig.

Vi venter nu på vævs-analyserne af de svulster, som de fjernede. De vil
nemlig give svaret på, om der er tale om godartede svulster eller regulær
kræft - og i givet fald, hvilken kræft/cancer, der er tale om.

Svaret foreligger sidst på ugen, og vi håber på det bedste.

--
/ Jan W Nielsen

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Kate

Dato : 24-02-04 14:40

"Jan W Nielsen" <intet svar> wrote in

> vi håber på det bedste.

Jo, mon ikke. God bedring til missen og krydsede fingre for at det ikke
har spredt sig, så i kan beholde hende mange år endnu.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Battlefield´s

Dato : 24-02-04 14:47

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jo, mon ikke. God bedring til missen og krydsede fingre for at det ikke
> har spredt sig, så i kan beholde hende mange år endnu.

Ja, også god bedring herfra. Min 12 år gamle "Rolle" fik fjernet en knude i
mælkekirtlerne for flere år siden, og hun har aldrig haft problemer siden.
Hilsen Vibeke

Fra : Ragna

Dato : 24-02-04 16:53

Jan W. Nielsen skrev:
>Svaret foreligger sidst på ugen, og vi håber på det bedste.

Jeg håber det bedste for jer og jeres mis.
Forhåbentlig drejer det sig om nogle ikke-ondartede svulster.

--
Venlig hilsen, Ragna.